plaatwerk repareren

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-07-2001 21:15 #57593 door
plaatwerk repareren is gemaakt door
Van een Amazon-veteraan begreep ik dat je het Plaatwerk Reparatie Hoofdstuk uit de Haynes Manual het best direct kunt wegscheuren... Maar hoe dan het best alle rotte plaatwerkplekken in/op/aan mijn Amazon te repareren? Waar vind ik de juiste middelen, methoden, volgorden, tips (op Internet of op papier)?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-08-2001 22:50 #58436 door
Beantwoord door in topic plaatwerk repareren
klinkt cru, maar leer lassen. Een half-automaat koop je reeds voor 1000fl.Moet je ook veel minder vaak je uitlaat vernieuwen: met wat stukjes inox (roestvrij staal) van bij de schroothandelaar maak je zo een nieuwe!.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-08-2001 16:19 #58435 door
Beantwoord door in topic plaatwerk repareren
Op internet eens kijken op www.rustbuster.nl, hierop staan diverse voorbeelden van reparaties en uitleg over het gebruik van lasgereedschap.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-09-2001 10:25 #58434 door
Beantwoord door in topic plaatwerk repareren
Hoi Marc, Sorry voor de late reactie maar bedankt voor je tip. Allerlei info leidde steeds weer naar GIO en daar heb ik mijn Amazon nu ook verzekerd. Grappig dat we in t zelfde schuitje zitten want ik heb mijn Peugeot 205 ook nog niet verkocht dus ook geen no-claim korting.Ik ga heb nu maar verhuren want ik heb nog recht op een grijs-kenteken belasting (en bij verkoop de nieuwe eigenaar niet meer). Was jij 1 & 2 september trouwens ook op de Volvo Klassieker beurs in Rosmalen? Leuk he zoveel Amazones.Tot ziens Rob From: www <www@delfzijl-west.vuurwerk.nl> To: megvd@hetnet.nl, robvanhest@hotmail.com Subject: Antwoord op jouw vraag op Forum V-44 site Date: Sat, 4 Aug 2001 14:57:47 +0200 Bericht betreffende: re: re: verzekering Ha Rob. Fijn om te merken dat nieuwbakken Amazon-rijders allemaal dezelfden fasen moeten doormaken... De mijne heb ik verzekerd bij GIO - daar is het mogelijk een oldtimer ook als eerste auto te verzekeren. En betrekkelijk goedkoop. Zij hebben een deal met de V44-club, geloof ik. Voorwaarde is wel dat je een taxatie-rapport moet overleggen. En dat kan dan ook weer bij de V44-vereniging (kost maar f 35,-). Het lidmaatschap van de V44-vereniging is dan wel weer vrij kostbaar, maar dat verdient zich ooit nog wel eens terug. Hoop ik. Waar ik me echter wel op verkeken heb, is dat je je opgebouwde no-claim van een vorige auto pas kunt meenemen als je deze auto niet meer hebt. Het lukt mij maar niet m''n ''vorige'' auto te verkopen (iemand interesse in een gave Citroen BX?), en moet dus voorlopig bij GIO de volle mep betalen... Adres van de website van GIO is te vinden via de Regio Midden Pagina (zie Links). Daar kun je dan ook meteen een offerte laten maken. Succes & groet, Marc.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2001 19:31 #58433 door
Beantwoord door in topic plaatwerk repareren

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.