plaatwerk pv

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-09-2001 20:47 #57509 door
plaatwerk pv is gemaakt door
Ik ben begonnen aan de restauratie van een 544 sport van 1965, nu is de rand tussen de achterruitjes en de schermen ( de rand waar de pvc strip tussen scherm en spatbord ) ook slecht, sijn er nog stukken plaatwerk te koop, of moet ik deze stukken zelf maken, Iedere info is welkom, ook van mensen die dit al eerder gedaam hebben Chris Balkenende

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-09-2001 21:44 #58638 door
Beantwoord door in topic plaatwerk pv
Vraag eens aan het VOD, ik heb wel eens van deze inzetstukken gezien, misschien weten zij er meer van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-09-2001 22:10 #58637 door
Beantwoord door in topic plaatwerk pv
Kees bedankt voor je advies, het probleem is dat ik in de onderdelenprijslijst van het VOD niets kan vinden wat voor mij bruikbaar is

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2001 16:35 #58636 door
Beantwoord door in topic plaatwerk pv
Best Chris,Ben zelf bezig met volledige restauratie van een PV 544 uit 1959. Ik neem aan dat je de randen aan de achterzijde bedoeld waar de achterschermen aan de body worden bevestigd. (d.m.v. bouten en bies tussen body en scherm?) Ook bij mij zijn deze rot, als ook het plaatwerk welke de 'kont', de binnenzijde van de kofferbak links, rechts vormt. Ik hoop dat je me kunt volgen.Dit laatst als mede de randen waar jij op doelt zijn nieuw te koop. Ik heb ze voor de beide zijdes, oud plaat er netjes uitslijpen en nieuwe rand erin lassen, zo heb je gelijk weer perfecte bevestigingspunten voor de schermen. Als dit is wat je bedoelt kan ik je wel verder helpen.Groet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2001 16:49 #58635 door
Beantwoord door in topic plaatwerk pv
Dit is precies wat ik bedoel, ik weet niet waar je woont, maar ik zou graag eens willen kijken.Als je mij kan vertellen wie dit plaatwerk verkoopt je kan me direkt mailen op balkair@euronet.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2001 17:12 #58634 door
Beantwoord door in topic plaatwerk pv
Beste Chris,Zal voor je nagaan hoe en wat, woon trouwens in Woerden (naast Utrecht) Mijn schoonvader heeft tot voor kort een onderdelen zaakje gehad voor oude Volvo's en doet het plaatwerk aan mijn auto, heeft deze plaatdelen via een bevriende handelaar gehaald, komen uit Zweden. omdat er juist naar dit soort plaatdelen meer vraag komt hebben ze daar in herproductie weer deze delen gemaakt, geheel identiek aan de originele, passen dan ook perfect, mits je alles op de fabrieks lassen en naden afslijpt en weer in last. Weet zo een twee drie niet waar ze precies vandaan komen, zodra ik het weet hoor je het. Heb de beide randen plus de twee delen van de 'kont'ongeveer twee jaar geleden gekocht en heb toen iets van ƒ 600,- excl. BTW voor al het genoemde plaatwerk.betaald, ga er maar van uit dat het nu een stuk duurder is, maar het kan nog meevallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2001 17:14 #58633 door
Beantwoord door in topic plaatwerk pv
Wat ik ook kan doen is wat foto's naar je mailen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2001 17:14 #58632 door
Beantwoord door in topic plaatwerk pv
Wat ik ook kan doen is wat foto's naar je mailen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2001 17:26 #58631 door
Beantwoord door in topic plaatwerk pv
Als je dat wil doen, heel graag Ik kan ook wat foto,s terugmailen van mijn auto

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.