kofferbakrubber en lekkage

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-09-2001 16:13 #57493 door
kofferbakrubber en lekkage is gemaakt door
Mijn kofferbak lekt langs het rubber van de kofferbak. Op de plaatsvan de lekkage zitten 2 rubber stootdopjes die precie op het rubber vallen. Mijn vraag: horen die stootdopjes daar en zo ja, hoe los je die lekkage dan op?Anne

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-09-2001 09:52 #58676 door
Beantwoord door in topic kofferbakrubber en lekkage
Hoi, ik heb pas ook m'n kofferbakrubber vervangen en twee stootdopjes heb ik niet gezien. Ik ben eerst met kit in de weer geweest, maar het lukte me maar niet om het lek definitief uit de wereld te helpen (achteraf bleek m'n raamrubber ook te lekken maar goed). Uiteindelijk dus het rubber vervangen, dit was het makkelijkst en de beste oplossing. Het feit dat je rubber lekt zegt misschien al genoeg over het rubber en voor die zestig gulden die het rubber bij het VOD kost hoef je dan misschien ook niet meer te sukkelen. Dit lijkt me dus het beste. Ouwe strip eraf halen en de nieuwe lijmen. Let vooral op de hoeken want deze schieten eerder los, gebruik voor deze dus lijmklemmen of zo.Groetjes Sebas

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-09-2001 10:56 #58675 door
Beantwoord door in topic kofferbakrubber en lekkage
Sebas,Bedankt voor de reactie. Ik heb de stootdoppen er gisteren afgehaald en na de regenbui vannacht was alles droog! Maar goed, toch maar een nieuw rubber erop~! Ik heb het al besteld. Vraagje nog: welke lijm heb jij gebruikt??Anne

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-09-2001 09:34 #58674 door
Beantwoord door in topic kofferbakrubber en lekkage
Gebruik geen lijm maar een (zwarte) PU kit deze kit vulcaniseerd volledig met het rubber. Begin bovenaan in het midden smeer steeds ongeveer 30 cm rubber goed in en zet dit vast met schilderstape (om de 10 cm) werkt heel goed....succes jankees

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.