plaatwerker gezocht

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-09-2001 19:58 #57481 door
plaatwerker gezocht is gemaakt door
sinds anderhalf jaar zijn wij de eigenaren van een Amazone Station uit 1969. De laatste poging tot APK is echter niet gelukt omdat er het een en ander aan de bodem gelast moet worden. Wie kan mij helpen aan een betrouwbaar adres in of in de omgeving van het 't Gooi. B.V.D.Willem en Vera Groeneveld

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-10-2001 12:40 #58715 door
Beantwoord door in topic plaatwerker gezocht
Als je eens even een keertje bij Geerestein in Barneveld langs rijdt dan kunnen ze je gelijk een indicatie geven van de kosten. Het is zeer zeker een betrouwbaar adres, daar sta ik persoonlijk voor in.Kijk maar eens op mijn website bij het restauratieverslag ( www.volvo-klassiekers.nl ) of op de site van Geerestein zelf ( www.geerestein.nl ). Los van de restaurateur/plaatwerker die je kiest kan ik je wel adviseren om MET je auto naar de betreffende persoon te gaan en terplekke te laten onderzoeken wat de werkzaamheden zijn. Op die manier kom je lopende de reparaties niet zo snel voor verrassingen te staan (hoop je dan, want het blijft natuurlijk een oude auto. Ga niet het hele land af bellen zoals heel veel mensen doen om telefonisch prijzen op te gaan vragen, dit heeft geen enkele zin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2001 19:11 #58714 door
Beantwoord door in topic plaatwerker gezocht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2001 19:13 #58713 door
Beantwoord door in topic plaatwerker gezocht
Bij classic Repair Parts in Waalwijk worden op een vakkundige manier APK laswerkzaamheden verricht. Met jarenlange ervaring en tegen redelijke prijzen. Ook hebben wij vele AMAZON onderdelen op voorraad.Belt u ons eens voor een afspraak te makenM.vr.gr.Jacques WagtmansHuub LommersCRP Waalwijk0416-650263

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-11-2001 19:31 #58712 door
Beantwoord door in topic plaatwerker gezocht
Doen jullie ook aan uitdeuken? Die van mij heeft een tikje gehad van achteren en nu is de kofferbak iets gekantelt met als gevolg links en rechts een flauwe deuk.Guus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.