scharnier amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-10-2001 22:24 #57445 door
scharnier amazon is gemaakt door
Mijn rechterportier heeft wat speling, d.w.z. je kunt 'm als ie open staat omhoog en omlaag bewegen. De deur valt hierdoor niet mooi in het slot. Hoe kan ik dit repareren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-10-2001 22:31 #58825 door
Beantwoord door in topic scharnier amazon
Je hebt speling op je scharnieren waarschijnlijk. Controleer eerst even of misschien het scharnier in de deurstijl niet is losgetrild. Maar dat zal wel niet hoogstwaarschijnlijk zul je je scharnierpennen moeten gaan vervangen, dan is het probleem opgelost.Succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-10-2001 22:45 #58824 door
Beantwoord door in topic scharnier amazon
Hoe doe ik dit?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-10-2001 12:05 #58823 door
Beantwoord door in topic scharnier amazon
Spatbord eraf halen, daarna kan je makkelijk bij het scharnier komen. Er is ook een mogelijkheid om de scharnier te repareren, het verhaal hiervoor staat op de duitse volvo site. volvo.de

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-10-2001 15:06 #58822 door
Beantwoord door in topic scharnier amazon
Ik denk dat ik het scharnier ga repareren, maar de site www.volvo.de werkt niet...staat dit nog ergens anders?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-10-2001 15:25 #58821 door
Beantwoord door in topic scharnier amazon
Het repareren van de scharnieren is sneller gezegd dan gedaan, de scharnierpennen kunnen nogal vast zitten en willen soms niet los anders dan met geweld en heet stoken. Als dan blijkt dat de pengaten dermate groot geworden zijn dat nieuwe pennen monteren geen zin heeft, zullen de pengaten uitgeboord moeten worden en overmaat pennen monteren. Makelijkjer is om eerst nieuwe te kopen of gebruikte te reviseren en dan beginnen met het demonteren van de deur, anders ben je niet in 1 dag klaar. succes Kees Vos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-10-2001 20:17 #58820 door
Beantwoord door in topic scharnier amazon
Ik sluit me helemaal aan bij Kees. Zulke klusjes moet je goed voorbereiden. Zoek eerst een paar oude scharnieren die je kunt reviseren en ga dan pas de boel slopen, want dat is nog een hele klus. Zeker het afstellen van de deur komt heel precies. Teken voordat je de oude scharnier erafhaald even goed af waar die gezeten hebben.succes.Dries

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-10-2001 20:27 #58819 door
Beantwoord door in topic scharnier amazon
Het juiste adres voor de duitse site is www.volvoclubs.deen dan zoeken naar technik hier hebben ze een hele vraagbaak maar dan in een andere taal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2001 18:50 #58818 door
Beantwoord door in topic scharnier amazon
Door de scharnierpennen te vervangen of het gehele scharnier.Je pennen zijn namelijk versleten.Ook dat verzorgen wij voor je.CRPWaalwijk0416-650263

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.