bodem
- Bezoeker
-
29-10-2001 16:51 #57419
door
bodem is gemaakt door
Wie heeft er goede tips voor het beschermen van de bodem (binnenkant) en het plaatsen van isolatiemateriaal aan schutbord en (mogelijk) bodem.(amazon B18A)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Bezoeker
-
30-10-2001 12:17 #58899
door
Beantwoord door in topic bodem
Ik heb mijn binnenkant geheel in de 2K lak gezet. Op verschillende plaatsen op de bodem en zijkanten beplakt met antidenderplaten (soort bituum). Op de vloer ligt een soort ondertapijt (sloopauto) daaroverheen een rubbermat en daarover de veloursmatten. De wagen moet natuurlijk wel waterdicht aan de bovenkant zijn. Het schutbord heb ik beplakt met isolatieplaaten (automaterialenzaak). Deze plaaten kan je overal in de vorm plakken en ik heb daar meer vertrouwen in dan in de "standaard" schutbord bekleding die met noppen vast zit. Gebruik ok het verekijkertje in het programma om oude verhalen op te zoeken.
- Bezoeker
-
02-11-2001 18:16 #58898
door
Beantwoord door in topic bodem
Beschermen van de bodem d.m.v. tectyl op waxbasis. Prima, kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Tectyleren van de binnenkanten en het plaatsen van zgn "drumvellen" doen wij ook. Bel eens voor een afspraak.0416-650263Classic Repair PartsWaalwijkHuub LommersJacques Wagtmans.