binnenscherm voorspatbord

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-12-2001 20:41 #57326 door
binnenscherm voorspatbord is gemaakt door
Om corrosie problemen door vuilophoping in de voorspatborden te verminderen wil ik binnenschermen plaatsen.Dergelijke schermen zijn bij het vod te verkrijgen (aluminium).Nu heb ik gehoord dat deze schermen niet zo goed zijn.Zijn er mensen die ervaring hebben met deze schermen, bv. Pasvorm, montage en blijven ze goed zitten?Misschien zijn er ook mensen die ervaring hebben met kunststof binnenschermen uit andere auto's. misschien zijn er die zonder meer passen of eenvoudig op maat gemaakt kunnen worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-12-2001 12:26 #59208 door
Beantwoord door in topic binnenscherm voorspatbord
Ik heb al jaren de zg Lokari binnenschermen gemonteerd op mijn Volvo. De pasvorm van dit merk is goed. De genoemde montagetijd van 30 minuten is mij niet gelukt, maar in een uur per kant zaten ze zeer netjes. Na twee jaar heb ik ze een keer losgehaald. Onder de schermen vond ik een schoon, roestvrij en droog binnenscherm. Voor de montage heb ik het binnenscherm goed gereinigd, laten drogen en ingespoten met een hoeveelheid ML. De ML laag was na twee jaar nog geheel in tact. Een aanbeveling dus!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-12-2001 13:55 #59207 door
Beantwoord door in topic binnenscherm voorspatbord
Lijkt mij wel wat. Hoe monteer je dit eigenlijk? Toch niet met schroeven?Zijn ze te bestellen via de reguliere handel?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-12-2001 20:34 #59206 door
Beantwoord door in topic binnenscherm voorspatbord
Die monteer je wel met schroeven. Huke Basart (organisator van Volvo onderdelenbeurs in) maakt ze ook voor Amazons. Zou je eens kunnen bellen: 040-2536887. Hij noemt die binnenschermen "slikplaten".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-12-2001 21:50 #59205 door
Beantwoord door in topic binnenscherm voorspatbord
Lokari binnenschermen zag ik zondag te koop op de oldtimerbeurs in Eelde.Zag er goed uit,en kost voor de beide voorste spatborden 198,- Ze worden verkocht door Harrie Drenth Klaverstraat 6 9411 GC Beilen Tel 0593-540792 ze zijn kompleet met montageset.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.