embleem amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-01-2002 20:08 #57203 door
embleem amazon is gemaakt door
Na de succesvolle carburateur revisie van gisteren (alles uit elkaar tot de laatste schroef, schoon en weer alles in elkaar), blijven er steeds minder belangrijke zaken over waar ik mijn hoofd over wil breken. Een ervan is een stukje oud zeer waar ik in het begin reeds achter kwam bij het doornemen van documentatie. Op de 62/63 amazon hoort eigenlijk het "geschreven" zij-embleen te zitten. Dit zat er vanaf het begin niet op, maar wel het latere 121 vierkantje. Het ging mij te ver om het 121 weg te halen (gaatjes dichten en alles overspuiten) en het geschreven logo/embleem aan te brengen aan beide zijkanten. Ook heb ik wel eens gezien dat amazons ze beide hadden. Heeft iemand anders in dubio gestaan om dezelfde "fout?" door de vorige eigenaar ? Of is er nog een kans dat beide emblemen in sommige gevallen wel samen voorkomen (verwacht van niet)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-01-2002 23:09 #59656 door
Beantwoord door in topic embleem amazon
Jouw vermoeden is juist, het is of het één of het ander. De gestileerde versie hoort boven de sierlijst bij de bouwjaren met de 3-delige grille met de brede balk, het rechthoekige plaatje onder de sierlijst in combinatie met de eendelige grille.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.