chroom metschraaprubber ama combi

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-02-2002 10:20 #57153 door
Bij mijn amazon combi zijn de ruiten door anderen al geplaatst en gelijmd. Maar de chromen stukjes bij de ramen van de deuren zijn nog niet gemonteerd. 2 vragen:a. is het mogelijk het chroom te monteren ZONDER de ramen er weer uit te hoeven halen?b. ik heb allemaal vreemde klemmetjes, deze zijn allemaal even lang, alleen bij uiteinden lijken ze korter te moeten zijn klopt dit, dan heb ik ze namelijk NIET.c. hoe monteer je dan de chromen delen via die klemmetjes?Ik hoop dat iemand goede suggesties heeft en ookde antwoorden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-02-2002 19:49 #59851 door
Beantwoord door in topic chroom metschraaprubber ama combi
Ik ben bang dat je de ramen eruit moet halen. De draairamen is geen probleem, begrenzer iets verbuigen en hij kan verder naar beneden. Als het goed is moet je een soort gebogen ijzerdraad klemmetjes erbij hebben. Als je deze monteerd moet je er ook bandkit omheen doen om lekkage zoveel mogelijk tegen te gaan. Dat is een soort blijvend flexiblekit dat op een rol zit, heel makkelijk ook voor de spatborden. Ik heb bij mij alles gefotografeerd toen ik het uit elkaar haalde en opgeschreven. Voor vragen kan je me ook mailen of bellen 0314-346236.succes rene

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.