zonneklep amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-02-2002 14:46 #57082 door
zonneklep amazon is gemaakt door
Nu heb ik voor de amazon 2 typen zonneklep gezien. Uit 1 stuk met chroomrand en de andere uit 2 delen met boller plastic en een middensteun. Ik vraag mij af of de keuze voor het type zonneklep aan de leeftijd van de auto ligt. Bijvoorbeeld de 2-delige eigenlijk voor vroege amazon/katterug en 1-delige voor latere amazon. Of waren beide kleppen vanaf het begin altijd beschikbaar?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-02-2002 22:02 #60054 door
Beantwoord door in topic zonneklep amazon
Arno, Ik heb geen idee, maar ik stond voor hetzelfde dilemma en heb besloten een dure bij het vod te kopen. Om de simpele reden dat ik de tweedelige veel en veel mooier vind. De klep uit een stuk hoort mijns inziens meer thuis op een mercedes busje.Kijk maar eens op mijn site dan zul je zien dat die tweedelige klep toch wel errug stoer staat. www.volvo-klassiekers.nl (bij restauraties kun je het beste resultaat zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-02-2002 22:17 #60053 door
Beantwoord door in topic zonneklep amazon
Dries,De foto van jouw heeft al geruime tijd dienst gedaan als wallpaper. Eerst mijn pc, die ging toen naar de kinderen en het staat er nog steeds op. Als ik er naar kijk valt het me op dat ik steeds staar naar die mooie zonneklep. Is deze overigens goed stevig? En hoe zit het middenstangetje op de motorklep vast? Zijkantenbevestiging overeenkomstig met de andere klep? Kosten? 350...500???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-02-2002 22:21 #60052 door
Beantwoord door in topic zonneklep amazon
De kosten waren inclusief BTW tegen de fl. 500,00. De bevestiging is iets moeilijker als die andere kleppen. De zijkanten zijn in zoverre gelijk dat op deze klep niet zo'n witte bakkelieten draaiknop zit, maar keurig RCS boutjes met ronde koppen. Het steuntje in het midden zit op de rails van het motorkaprubber. Hiervoor moet je even 2 gaatjes boren en met een popnagel vastzetten, daarnaa het rubber er weer overheen.Hij zit als een huis, en ruist bijna niet. Ik heb een korte periode met een amazon gereden met een schuifdak, dat maakt meer lawaai.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.