owatrol

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-02-2002 22:19 #57081 door
owatrol is gemaakt door
Heeft hier iemand ervaring ervaring met Owatrol? Ook in combinatie met epoxy? En primer. Owatrol door de verf?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-02-2002 22:47 #60064 door
Beantwoord door in topic owatrol
Owatrol is GEWELDIG spul!!Ik rijd al jarenlang een oude roestige bak ik smeer de owatrol OVER de roest, het impregneert tot het blanke staal en het roest niet meer verder. In lak is het ook prima toepasbaar; de lak wordt sterker en de lak vloeit beter uit.combinaties met epoxy en primer is mij helaas niet bekend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-02-2002 13:03 #60063 door
Beantwoord door in topic owatrol
En waar koop je dat spul?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-02-2002 17:02 #60062 door
Beantwoord door in topic owatrol
Check www.owachem.nl.Succes Peter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-02-2002 18:58 #60061 door
Beantwoord door in topic owatrol
In 1988 heb ik een golf (type 1) gestraald en twee maal in de Owatrol gezet, waarna ik hem deels in de epoxie primer heb gespoten. Zo heeft die golf tot 1995 in een niet verwarmde garage gestaan waar hij vies en stoffig maar beslist niet geroest uit kwam.Afhankelijk van de voorbewerking is het voor de d.h.z. beslist goed spul.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-02-2002 19:24 #60060 door
Beantwoord door in topic owatrol
>>> Ik rijd al jarenlang een oude roestige bak <<<Dit is toch niet zo'n elegante benaming voor een klassieke Volvo... Tank, OK, maar roestige bak?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker