rubbers voor schuifdak

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-03-2002 20:55 #57072 door
rubbers voor schuifdak is gemaakt door
Sinds enige tijd ben ik op zoek naar nieuwerubbers voor een schuifdak van Amazon 1964merk schuifdak : Hollandia CoenenNog leverbaar ? Zo ja, Waar?????????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-03-2002 10:40 #60080 door
Beantwoord door in topic rubbers voor schuifdak
Let op.Er zijn 2 schuifdaken uit die tijd.Een Hollandia of een Coenen.Ze lijken veel op elkaar echter er is een groot verschil.Voor de Coenen is geen onderdeel meer leverbaar. Voor de hollandia is soms nog wel eens wat te krijgen, echter je moet zelf het een en ander aanpassen of wegsnijden.Voor de Hollandia zou in proberen SEBEL in Katwijk of Valkenburg ZH. Dit is een officiele Hollandia dealer. En eventueel kan je kijken op www.webasto.nl en een vraag stellen via e-mail

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-12-2002 10:49 #60079 door
Beantwoord door in topic rubbers voor schuifdak
Hallo, ik las je advertentie over het coenen schuifdak. Ik heb er ook een. Ik heb mijn rubbers bij Webasto in kampen gekocht. Als je er heen gaat krijg je een compleet setje voor 17 euro. Mijn vraag is eigenlijk, hoe heb jij de binnenkant van je schuifdak behandeld? Bij mij zit er veel roest. Ik wil eerst alles in de primer zetten, maar weetniet goed wat ik daar overheen moet doen.Hoe heb jij dit gedaan? Of heb je tips?Ik hoor het graag.Met vriendelijke groet Robertr_weelink@hotmail.com

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.