bumpers amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-03-2002 11:05 #57057 door
bumpers amazon is gemaakt door
Heeft iemand goede ervaringenmet het opnieuw laten verchromen van bumpers?(Evt, goed adresje en prijsindicatie?)Na weer een pekel-winter zien ze er niet meer uit, en bladdert het croom.Nieuwe bumpers zijn aardig aan de prijs, dus is opniuew vercromen dan een alternatief?(prijs-technisch gezien)Alvast bedankt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-03-2002 12:22 #60128 door
Beantwoord door in topic bumpers amazon
Ik heb zelf geinformeerd bij Heychroom in Amsterdam. Deze jongens leveren echt kwaliteitswerk en hebben daar ook een kwaliteitsprijsje aan verbonden. Het vernikkelen en verchromen van een bumpersetje voor de Amazon is rond de 1600 gulden (omgerekend ruim 725 euro). de kwaliteit van de bumper is hier nog een variabele in. (vernikkelen is nodig om duurzaam te verchromen, zie het als een soort grondverf).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-03-2002 13:16 #60127 door
Beantwoord door in topic bumpers amazon
ThanxMaar hoe kan dat nou zo duur zijn?Als ik op de prijslijst van Scandcar kijk, kost een voor- en achterbumper samen 1666,-(guldens).Weet je zeker dat het zo duur is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-03-2002 13:30 #60126 door
Beantwoord door in topic bumpers amazon
Ja, dat is het bedrag wat me bijstaat. Gezien de staat van mijn bumpers leek het mij ook verstandiger om nieuwe te kopen. Het kan natuurlijk nooit kwaad om nog even na te bellen. Als ik mij niet vergis is dit het nummer: Heychroom :020-5060690succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-03-2002 19:21 #60125 door
Beantwoord door in topic bumpers amazon
Net als goed spuitwerk kost goed verchroomwerk geld. Vergeet niet dat een goede voorbereiding voor beide zaken van essentieel belang is en verreweg het meeste kost om te laten doen (uurloon).Verchromen heeft daarom alleen zin als nieuwe items of veel duurder zijn, of niet meer gemaakt worden en tweedehands zeer schaars is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-03-2002 21:45 #60124 door
Beantwoord door in topic bumpers amazon
Hi,I have very good results with a company in Germany. Copper, nickel, chrome, perfect pre-treatment and reasonable prices. All chrome parts can be rechromed. Feel free to contact me.Amazone in blu

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-03-2002 19:52 #60123 door
Beantwoord door in topic bumpers amazon
Hi.Thanks for your offer, but if you don't leave an address to reply to it's kinda hard to contact you...Regards, Joost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-03-2002 20:19 #60122 door
Beantwoord door in topic bumpers amazon
Hi,I tried to place my adress but it obviously didn't work. Here again: amazone_blu@web.de

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.