stoelen uit 2 deurs,in 4 deurs auto?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-03-2002 17:11 #57050 door
Weet iemand misschien of er verschil zit in de voorstoelen van een 2 of 4 deurs amazone?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-03-2002 19:48 #60153 door
Beantwoord door in topic stoelen uit 2 deurs,in 4 deurs auto?
Hoi Gerard,De bevestigingen zijn hetzelfde je kunt ze zo overzetten van 2 naar 4 deurs.Andersom weet ik niet want ik weet niet zo uit m'n hoofd of 4-deurs stoelen voorover kunnen klappen en dat is bij een 2-deurs wel handig..... :-)Groet, Joost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-03-2002 23:54 #60152 door
Beantwoord door in topic stoelen uit 2 deurs,in 4 deurs auto?
In mijn 62-er 4-deurs heb ik stoelen gemonteerd van een 65+ 2-deurs, past prima, er is één maar, als je rolgordels hebt dan kan de stoel niet ver naar achteren omdat hij klem loopt tegen de onderste klos.Bij Smeekens heb ik een voor mij acceptabele gordel gevonden, van de gordel die oa Scandcar levert is de klos mog breder dus staat de stoel nog verder naar voren.Voor een Chinees ben ik met 1.65 vrij lang, maar toch nog kleiner dan de gemiddelde Scandinavier. Ik weet dat Ruud Renierse in zijn 4-deurs ook rolgordels heeft, maar misschien heeft hij wel 4-deursstoelen, ken je Ruud? Hij is wel drie hoofden groter dan ikke.Overigens kunnen de stoelen van een 4-deurs niet naar voren klappen, waarom zouden ze?Siang Phoa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-03-2002 09:18 #60151 door
Beantwoord door in topic stoelen uit 2 deurs,in 4 deurs auto?
Gerard wil weten of er een versie stoelen bestaat die niet in de lengte richting verstelbaar is. Dus op een zgn.vaste plaats in de auto staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.