lak plaatselijk bijwerken

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-03-2002 19:57 #57049 door
lak plaatselijk bijwerken is gemaakt door
Ik zit er aan te denken om de foute emblemen op mijn amazon te verwijderen en de gaatjes te dichten en met lak bij te werken. Het lijkt mij "mission impossible" tenzij iemand hier enige ervaring in heeft en wat bruikbare tips kan overdragen (behalve het volledig overspuiten van de panelen of de hele amazon)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-03-2002 10:30 #60159 door
Beantwoord door in topic lak plaatselijk bijwerken
Moet kunnen lijkt mij. Ik zit met hetzelfde probleem. Zit er aan te denken de gaatjes met POR 15 dicht te zetten. (een soort uithardende anti corossieve lak). Vervolgens de zaak glad te maken (zie Haynes handboek) en te spuiten met een spuitbus. Daarna polijsten met commandant en behandelen met autowas. Ben benieuwd naar recaties.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-03-2002 18:35 #60158 door
Beantwoord door in topic lak plaatselijk bijwerken
Ik denk dat meer oldtimer bezitters met hetzelfde probleem zitten.Ben ook beninieuwd naar reacties.Guus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-03-2002 19:39 #60157 door
Beantwoord door in topic lak plaatselijk bijwerken
Guus, heb jij dat probleem ook? Ik ben benieuwd naar het aantal "medelotgenoten" die een embleem dillemma hebben door een fout van de vorige eigenaar..Wellicht reden voor een heuse praatgroep :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-03-2002 10:57 #60156 door
Beantwoord door in topic lak plaatselijk bijwerken
Niet pecifiek door emblemen, maar wel door een aantal slechte plekjes in de lak. Ik heb dat uiteindelijk met een spuitbus en commandant goedgekregen. Ook heeft een vriend van mij hetzelfde probleem met zijn Chevrolet. Weliswaar geen Volvo maar wel hetzelfde probleem (wel gaatjes).Guus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-03-2002 12:09 #60155 door
Beantwoord door in topic lak plaatselijk bijwerken
Je kan ze natuurlijk proberen ontzichtbaar weg te werken of zeggen ik zet er een paar kunststofplugjes in (er zijn hele mooie te koop) en los het op deze manier op. Glad wegwerken (ontzichtbaar) zal moeilijk zijn. Misschien daarom deze oplossing.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-03-2002 14:56 #60154 door
Beantwoord door in topic lak plaatselijk bijwerken
doodzonde, zomaar boren om er on-originele plaatjes op te zetten. Ik begrijp jullie probleem en leef met jullie mee. Zelf heb ik er geen last van want ik heb mijne net gerestaureerd en laten spuiten !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.