behandeling onderkant

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-03-2002 21:51 #57029 door
behandeling onderkant is gemaakt door
mijn amazon is van onderen nogal 'droog' daar waar tectiel zat is het gebarsten of welfs helemaal weg. Na wat laswerk voor de apk moet is er toch maar iets aan doen. Eeigenlijk heb ik geen zin om een heel weekend te liggen krabben. Heeft iemand ervaring met professionle hulp? Ik moet de auto wel elke dag gebruiken, dus zijn er bedrijven die bijvoorbeeld en hele onderkant kunnen schoonspuiten of zo en van een nieuwe coating kunnen voorzien? Wat kost zo iets dan???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-03-2002 22:29 #60225 door
Beantwoord door in topic behandeling onderkant
Beste Fris,Ik heb mijn wagen zelf helemaal afgekrabt en opnieuw in de tectyl gezet. Dus qua kosten kan ik het je niet precies vertellen hoe het zit. Mijn wagen heb ik nadien helemaal ingespoten met tectyl. In kokers en deuren heb ik extra gaten geboord (voor het spuiten van de wagen) en daardoorheen heb ik een dikkere olie gespoten. Toen dat klaar was heb ik de auto met de deuren open twee weken laten staan en de overtollige olie er laten uitdruppelen op kranten die ik iedere dag ververste. Het duurt een tijdje, maar dan heb je het ook goed. Je kunt het inderdaad ook laten doen. Maar dat is dan toch een stuk duurder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-03-2002 00:20 #60224 door
Beantwoord door in topic behandeling onderkant
In Alphen aan den Rijn heb je Anti Roest Center. Speciaal voor klassiek auto's. Een mooi bedrijf. Je kan vrijblijvend een afspraak maken op zaterdag. Dan gaan ze eerst eens kijken of een anti roest behandeling nog wel zinvol is. Ze werken met kleine camera's die de binnenzijde van balke etc inspecteren. Als de behandeling nog kan, dan ben je je auto ongeveer 5 werkdagen kwijt. Ze reineigen de auto en een nieuwe Tectyl laag (Dinitrol) wordt aangebracht.Ik geloof dat voor een Amazon het iets van 1200 Euro kostte, maar dat kunnen ze je zo telefonisch vertellen.website:antiroest.nl.informatieve website.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-03-2002 12:11 #60223 door
Beantwoord door in topic behandeling onderkant
Er is een bedrijf in Alphen a/d R. die dit doet. Je bent de auto dan 3 dagen kwijt. Niet goedkoop heb ik begrepen (800 Euro ?)Adres en naam kun je misschien wel via een TC lid krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-03-2002 12:42 #60222 door
Beantwoord door in topic behandeling onderkant
Frits Ik heb de onderzijde zelf behandeld omdat ik dan weet wat er gedaan is en ik zelf het idee heb dat het goed gedaan is. Met een fohn en plamuurmes ben ik de grootste delen te lijf gegaan endaarna met thinner de restjes. Dit ging erg goed maar een put is wel aan te bevelen, ik lag op mijn rug. Roest wat erwas heb ik verwijderd en behandeld, zinkprimer aangebracht, alle naden behandeld met carrossoirie kit, de probleemdelen ingespoten met antisteenslag, 2 K lak gepoten en daarna RX4 gebruikt een doorzichtige flexibel middel. Als er nu een plek komt dan zie ik het direkt en kan ik het behandelen. Ik dacht dat ik hiermee alle had gedaan wat er gedaan kon worden. Overigens het krabben/fohnen is het rotste werk en het smerigste,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.