schuifdak

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-03-2002 20:24 #57024 door
schuifdak is gemaakt door
Ik wil een Hollandia / Coenen schuifdak reviseren. Wie heeft hiervoor tips en of ervaringen te delen. Oa voor wat betreft materiaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-03-2002 10:19 #60240 door
Beantwoord door in topic schuifdak
Ik ben met een restauratie bezig van een amazon met Coenen schuifdak.Voor dit schuifdak is echt geen onderdeel meer leverbaar. Ik heb nu het hele schuifdak eruit (ook de bak), wat je dan tegen komt is geen pretje. Ik ben bezig om er een ander schuif/kantel dak in te zetten. dit betekend voor mij wel dat ik moet lassen aan mijn dak !!! Met alle problemen van dien.Eventueel kan je wel komen kijken hoe het werkt, want bij mij ligt alles er uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2002 18:42 #60239 door
Beantwoord door in topic schuifdak
Ik heb je advertentie gelezen over uw schuifdak. Kun u me ook vertellen hoe het mechaniek om het schuifdak te bedienen er uitziet? Ik ben namelijk mijn amazon aan het opbouwen en dit onderdeel ontbreekt. Kan het nergens vinden. Weet dus niet wat ik moet zoeken, en ik ken niemand met een amazon met schuifdak.alle informatie is welkom.p.s. het is een schuifdak dat je met de hand moet openschuiven en naast het binnen lampje zit de grendel o.i.d.Ik hoor graag van jou.Groet robert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.