handgreep kofferklep

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-03-2002 16:13 #57004 door
handgreep kofferklep is gemaakt door
Ik heb via via een handgreep kunnen regelen met nog heel mooi chroom,nu wil ik deze op de (nieuwe nog niet gespoten) kofferklep plaatsen en nu blijkt dat deze niet past. Toen ik de auto heb gekocht zat deze splinternieuwe kofferklep erbij,maar ik vraag af of dit misschien een oud type is en dat daarom de handgreep niet past? Ik ben dus in mijn verzameling amazonefoto's gaan zoeken en zie ineens een handgreep die me eigenlijk nog niet eerder opgevallen was,deze is wat slanker uitgevoerd en met volvologo in het midden.Nu denk ik dat het type is wat ik nodig heb.Weet iemand misschien vanaf en tot welke bouwjaren dit type gebruikt is en waar ik die in goede staat kan krijgen? Het VOD heeft hem niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-03-2002 22:29 #60305 door
Beantwoord door in topic handgreep kofferklep
Wat ga je met die mooie handgreep doen???????????????? Gerard????????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-03-2002 11:03 #60304 door
Beantwoord door in topic handgreep kofferklep
Misschien kan ik hem ruilen voor het type wat ik nodig heb,of iemand moet al een niet af te slaan bod doen.Dus...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-03-2002 16:35 #60303 door
Beantwoord door in topic handgreep kofferklep
Hoi Gerard,Als je zo'n mooie brede handgreep zoekt met van die "punten"aan de zijkanten....die heb ik wel.Volgens mij zijn die van '59 t/m '63 gemaakt.Als jouw auto nieuwer is zou ik er persoonlijk voor kiezen om de klep die je hebt te verkopen aan iemand die zo'n oud type heeft en een passende klep bij de auto kopen waar je dan weer jouw mooie handvat op kan zetten. (sorry Dries..)Joost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-03-2002 19:50 #60302 door
Beantwoord door in topic handgreep kofferklep

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-03-2002 19:53 #60301 door
Beantwoord door in topic handgreep kofferklep
Hoi,Wij hebben een klep inclusief greep(oud model) op de vliering liggen. interesse? 03069/74150groeten Joke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-03-2002 20:31 #60300 door
Beantwoord door in topic handgreep kofferklep
Ik ben inmiddels zover met de restauratie (bijna spuitklaar) dat ik nu de klep maar niet meer ga verwisselen,Ik heb wel belangstelling voor jullie handgreep als het chroom nog goed is,zouden jullie mij kunnen mailen via gerakroo@planet.nl dan kunnen we iets regelen? Nog bedankt voor de snelle reacties.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-03-2002 11:05 #60299 door
Beantwoord door in topic handgreep kofferklep
Gerard,Chroom ziet er nog goed uit hij heeft wel wat "pukkeltjes".Ik verkoop het aleen kompleet dus met klep.Heb zelf een combi dus bewaren heeft geen zin. prijsidee 70 Eurogroeten Joke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-03-2002 19:44 #60298 door
Beantwoord door in topic handgreep kofferklep
Hi,did I understand right. You are interested in buying an luggage handle early amazone?Kind regardsamazone blu

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.