embleem klemmen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-03-2002 21:36 #56990 door
embleem klemmen is gemaakt door
Nu heb ik als finishing touch de gaatjes in mijn mooie plaatwerk geboord (dit is nog niet de finishing touch...) ter bevestiging van de mooie "volvo121" emblemen. Hieraan zitten een viertal pinnetjes van verschillende dikten die normaal gesproken vast worden gezet met zgn embleemklemmen (die stalen veertje met een gat erin). Ik heb enkele van die veertjes liggen, maar geen ene schijnt er echt bij te passen. Heeft iemand een goed alternatief hiervoor?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-03-2002 21:40 #60364 door
Beantwoord door in topic embleem klemmen
Arno, ik heb de pinnetjes van mijn nieuw gekocht embleempjes weggeslepen en de emblemen met dubbelzijdig tape bevestigd. Zo hoefde ik geen gaten te boren, zodat er daat ook geen roest kan komen.Mocht je toch die gaten gaan boren en gebruiken let dan goed op dat je het kale metaal goed beschermt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-03-2002 09:02 #60363 door
Beantwoord door in topic embleem klemmen
je schijnt er ook plastick hulsjes voor te hebben ,die het veertje vervangen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-03-2002 12:15 #60362 door
Beantwoord door in topic embleem klemmen
Gaatjes boren doe je natuurlijk voor dat je ga spuiten en niet erna. Wel vooruitdenken hoor. Maar er zijn klemmentjes met verschillende diameters in de handel. Kijk in je onderdelen boek en ga met het juiste nummer naar het VOD daar liggen ze.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-03-2002 20:46 #60361 door
Beantwoord door in topic embleem klemmen
Dries zijn methode is welliswaar on-orgineel, maar wel een absolute aanrader voor diegene die het zichzelf makkelijk wil maken en het roestspook een loer wil draaien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-03-2002 08:26 #60360 door
Beantwoord door in topic embleem klemmen
Je kunt ook kroonsteentjes (!) gebruiken. Die tip heb ik eens in het V44 magazine gelezen, geloof ik. Zaag een kroonsteentje in stukken zodat je een deel overhoudt met 1 klemschroefje. Het voordeel van deze methode is dat je ze ook weer makkelijk los kunt krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-03-2002 12:12 #60359 door
Beantwoord door in topic embleem klemmen
Alleen kees als je schroefje niet vast geroest is en dat gaat nogal snel. Ik zou dit niet doen. Kijk eens bij Skiffy in de catalogus staan een hele hoop kunststof klemmentjes in (b.v. een soort hoefijzer klem)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.