roestverwijderaar

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-03-2002 11:11 #56985 door
roestverwijderaar is gemaakt door
Onlangs kreeeg ik van een collega van mij een folder over Fertran roestverwijderaar. Dit zou roest chemisch omzetten in poeder tot op het blanke metaal. Heeft iemand ervaring in het gebruik hiervan? Ik wil het toepassen voor met name de onderkant van de auto die op verschillende plaatsen oppervlakkig is aangetast.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-03-2002 12:07 #60383 door
Beantwoord door in topic roestverwijderaar
Ja ik, tot nu toe werkt het goed en ik heb er ook vertrouwen in, anders had ik het natuurlijk niet gebruikt. Probeer maar eens uit op een stuk metaal, deels bewerken en zet dit in een bak water. Je ziet resultaat of beter gezegd op het bewerkte deel niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-03-2002 19:09 #60382 door
Beantwoord door in topic roestverwijderaar
Er zijn meer fabrikanten die iets dergelijks in het assortiment hebben. Sommige hebben een melkachtig spul dat je na een dag drogen moet verven, anderen hebben een omvormer die gelijk een primer is en dus na droging geen extra behandeling nodig heeft. Een bekende van de eerste soort hebben o.a. Valma en Motip in het assortiment en Comma is een voorbeeld uit de laatste categorie. Van de Comma "Rust Stop" kan ik zeggen dat die goed werkt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-04-2002 19:59 #60381 door
Beantwoord door in topic roestverwijderaar
Waar kan je die Fertran kopen, Frits? Hoe bevalt het? Groeten van Marco.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-05-2003 09:28 #60380 door
Beantwoord door in topic roestverwijderaar
Lennard, waar kan ik die Comma "Rust Stop" kopen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-05-2003 23:33 #60379 door
Beantwoord door in topic roestverwijderaar
Comma Rust Stop is meestal te koop bij de regliere automaterialenzaken. Ik schrijf meestal, want het valt niet altijd mee om het te vinden. De beste kans maak je bij zaken die ook het smeer- en reinigingsmiddelenassortiment van Comma verkopem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.