achterklep amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-06-2002 21:21 #56757 door
achterklep amazon is gemaakt door
Ik heb op dit moment een achterklep met daarop de vleugelvormige handgreep met het volvoteken erin verwerkt. Deze klep is aan de onderrand over de gehele breedte doorgeroest; reparatie lijkt me lastig. Nu heb ik op zolder nog een gave klep, echter met de latere handgreep ('vierkant'). Heeft iemand ervaring met het overzetten van de oudere, vleugelvormige handgreep op een latere klep? Is dat te doen i.v.m. de verschillen in gaten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-06-2002 00:06 #61082 door
Beantwoord door in topic achterklep amazon
Ik heb geen ervaring maar ik heb beide kleppen hier staan en als ik er zo naar kijk lijkt het me niet te doen om ze uit te wisselen (helaas).Groeten. Joost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-06-2002 16:48 #61081 door
Beantwoord door in topic achterklep amazon
Ik heb voor je een goede klep liggen met het oude embleem (klep is donkerblauw) voor de prijs van € 50 interesse? tel.030-6974150

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-06-2002 19:57 #61080 door
Beantwoord door in topic achterklep amazon
Dat is ook toevallig! ik heb een (nieuwe!) oud model klep op mijn amazone uit 1966. Deze hoort eigenlijk niet op mijn type auto en ben op zoek naar, of een gaaf oud model handgreep,of... een gaaf later model klep.De klep is echt helemaal nieuw,en is zelfs nog niet gespoten,origineel volvo,en heeft dikke 500,- gekost. Is hier iets te regelen? evt kan ik je wel een foto toesturen. G Kroon 122S 1966 B20

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-06-2002 22:11 #61079 door
Beantwoord door in topic achterklep amazon
Zaag het stuk plaat waar de uitsparingen voor de oude kofferbakgreep ruim uit . Plaats dit op de plek waar de nieuwe gaten moeten komen (goed opmeten!!) Teken af aan de binnenzijde van de gaten en zaag 2 mm ruimer uit. Vijl vervolgens op maat en braam goed af. Passen en klaar. Gaat echt perfect. Succes!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.