reservewielbak

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-06-2002 19:10 #56736 door
reservewielbak is gemaakt door
Kort na het vervangen van de voorbrug (of misschien wel tijdens?) moet ik ook aan de slag met een nieuwe reservewielbak. De oude is op een aantal plaatsen doorgeroest.Weet iemand of de reservewielbak die bij Scandcar te koop is dezelfde lange horizontale lip heeft als die in het onderdelenboek staat afgebeeld? Op het plaatje op de site van Scandcar is dat nl. niet goed te zien.Bvd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-06-2002 02:13 #61137 door
Beantwoord door in topic reservewielbak
Hoi Lennard,Ik wil niet lullig doen, maar waarom bel je scandcar niet gewoon?Groeten, Joost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-06-2002 20:17 #61136 door
Beantwoord door in topic reservewielbak
Ik hoopte gisteravond dat iemand het wist zodat ik niet hoefde wachten tot ze weer open gingen. Maar het cataforesen van de voorbrug duurt wat langer dan verwacht, dus had ik vanochtend meer tijd dan gepland. Het blijkt dat de bak die Scandcar verkoopt niet gelijk is aan het origineel. M.a.w. je koop een complete bak met kleine randjes. Het origineel bestaat uit twee losse delen, waarvan de zijkant een lang horizontaal deel is dat a.h.w. een stukje van de kofferbakvloer (achter het reservewiel) vormt. Aangezien de naad waar dat paneel op het andere is gelast doorgeroest is wilde ik het origineel. Naar het V.O.D. dus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.