zonnekap - welke...

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-06-2002 22:11 #56731 door
zonnekap - welke... is gemaakt door
Ik wil op mijn Amazone uit '61 een zonneklap monteren. Nu vraag ik me af: hoort hier een twee- of eendelige kap op een auto van deze leeftijd?En als het een eendelige is, wie weet wat het verschil is tussen de zonnekap die Scandcar levert en die van het VOD? Scandcar-versie is namelik meer meer dan 60 euro goedkoper... Ik ben erg benieuwd. Hopelijk rijdt ik de Kristoffeltocht met een zonnekap!Bedankt voor je reactie, MarcoMarco Heij

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-06-2002 12:53 #61150 door
Beantwoord door in topic zonnekap - welke...
Hoi Marco, ik kan je geen antwoord geven uit het oogpunt van historie, wel op smaak en een beetje ervaring. Ik weet dus niet welke kap op een Amazon uit 61 hoort. Ik heb er echter zelden een gezien met een tweedelige kap. En daarnaast, ik vind de eendelige echt veel mooier! Ik vind het trouwens opmerkelijk dat Scandcar goedkoper is dan het VOD, in de regel zijn ze veel duurder dan het VOD. Ik heb mijn kap gekocht bij Veteran Car, daar was hij (destijds) het goedkoopste. Succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-06-2002 13:42 #61149 door
Beantwoord door in topic zonnekap - welke...
Een tweedelige kap is zeer mooi op een volvo 444 met een spijltje in de voorruit. Alle andere modellen vind ik mooier met een kap uit een geheel groet bart

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-06-2002 14:32 #61148 door
Beantwoord door in topic zonnekap - welke...
Smaken verschillen...... Kijk maar even op mijn site www.volvo-klassiekers.nl daar staat mijn groene amazon, de 99-31-eu met een tweedelige klep. Die klep is een stuk duurder, maar ik vindt hem dan ook veel mooier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-06-2002 23:23 #61147 door
Beantwoord door in topic zonnekap - welke...
Hallo, het heel simpel op een "gedeelde" voorruit past een gedeelde zonnekap, op een hele voorruit dan dus een hele zonnekap. Daarnaast heeft een gedeelde zonnekap ook nog een steun in het midden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-06-2002 17:11 #61146 door
Beantwoord door in topic zonnekap - welke...
De 1-delige kap is bij Slubo nog goedkoper dan bij Scandcar.Ze hadden laatst alleen groen...is dat een probleem?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-06-2002 21:09 #61145 door
Beantwoord door in topic zonnekap - welke...
Ik zelf heb 'm vorige zomer in Zweden gekocht, daar had je de keuze in rood, groen en blauw.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.