p1800 gril 'rooster' '67

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-07-2002 11:39 #56687 door
p1800 gril 'rooster' '67 is gemaakt door
Ik ben met het opbouwen van mijn 1800S uit 67 bezig na restauratie en spuiten. Het enige wat nog opgeknapt moet worden is het gril'rooster'. Momenteel erg dof. Wie heeft er ervaring met schoonmaken en polijsten of iets dergelijks of wie heeft er een goede tip !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-07-2002 12:00 #61259 door
Beantwoord door in topic p1800 gril 'rooster' '67
Wilfred,ben zelf bezig geweest met Autoglym metal polish. Is veel maar wel dankbaar werk, heb zelf mijn gril en ander metaal gedaan (Ama) en het resultaat was zeer bevredigend !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-07-2002 13:21 #61258 door
Beantwoord door in topic p1800 gril 'rooster' '67
Zelf heb ik de grille van mijn P1800S met staalwol gedaan, zelf was ik met het resultaat tevreden, alleen ik moet nu al bijna weer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-07-2002 12:34 #61257 door
Beantwoord door in topic p1800 gril 'rooster' '67
staalwol dus niet gebruiken hé! Er blijven steeds minuscule deeltjes staalwol aan het te reinigen oppervlakte hangen. En zoals staalwol roest, roest het nergens! Gebruik liever een kunststoffen schuursponsje van de vaat. En let toch maar op dat dat schuren geen krassen maakt op het oppervlak. Sommige chroom is hard genoeg, maar andere, en zeker ook aluminium, is zeer krasgevoelig.Steeds even uitproberen op een klein onzichtbaar stukje.<br>Zekere voor het onzekere? Poetsen met een doek of spons

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.