inverven kofferbak handvat amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-07-2002 16:42 #56664 door
Met afplakken en spuiten heb ik geprobeerd het zwart weer in het volvo op te sieren van het kofferbakhandvat. Helaas lijkt de hechting op het chroom nergens op en bovendien spat de keiharde lak er te makkelijk van af. Heeft iemand een tip hoe dit goed aan te pakken, verfsoort, primer?, kwast of spuiten ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-07-2002 20:29 #61333 door
Beantwoord door in topic inverven kofferbak handvat amazon
Wil voor het eerst zelf wat roestplekken bij gaan werken. Betreft kleine blazen en enkele open plekjes. Hoe pak ik dit aan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-07-2002 08:57 #61332 door
Beantwoord door in topic inverven kofferbak handvat amazon
Arno, ik heb het plaatje eraf gehaald, uiteraard goed schoon gemaakt met terpentine. Vervolgens met een spuitbusje gespoten en met een doekje met een klein beetje terpentine de lak van de letters V O L V O afgeveegd. Plaatje weer opgeplakt. Prachtig resultaat, maar wel kwetsbaar voor beschadigingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-07-2002 18:41 #61331 door
Beantwoord door in topic inverven kofferbak handvat amazon
Ha, ik heb het gevonden...Hammerite Non Ferro voor voorbehandeling van zink, aluminium, koper, chroom, rvs en messing. Ik laat wel weten hoe het geworden is. Ik werk het af met hammerite zwart hoogglans...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-07-2002 11:50 #61330 door
Beantwoord door in topic inverven kofferbak handvat amazon
Een hele klus hoor. De primer is overigens roze. Op het hammerite blik staat dat je na 3 uur geen 2de laag meer mag aanbrengen, had ik wel gedaan...crackleee...niet doen dus anders weer opnieuw. Ziet er mooi uit...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.