chroom

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-07-2002 08:53 #56661 door
chroom is gemaakt door
Welke chroomcleaner moeten we gebruiken voor onze bunmpers en andere chromen onderdelen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-07-2002 09:55 #61342 door
Beantwoord door in topic chroom
Ik heb destijds eens een tube "wondermiddel" StarClean gekocht (Formido)en het was makkelijk te gebruiken, geen geschuur toch blinken. Verder heb je de gewone polijstende middelen (valma e.d.)en dit zal het mest gebruikt worden (ik ook). Na het poetsen en polijsten gaat er bij bij een mooi laagje autowas overheen zodat het wel een tijdje mooi blijft...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-07-2002 12:05 #61341 door
Beantwoord door in topic chroom
Ik gebruik chroomreiniger van AMWAY geeft een mooi resultaat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-07-2002 23:10 #61340 door
Beantwoord door in topic chroom
Je kunt prima Silver Chrome van TurtleWax gebruiken, dit reinigt (deoxideert) en geeft tegelijk een chemische bescherming. Ik heb mijn chroomwerk voor het laatst in maart hiermee gepoetst en het is nog steeds helemaal strak! Arno heeft een goed punt met zijn idee voor nabehandeling met een laagje kleurloze autowas: uiteindelijk is dat de beste anti-oxidant, omdat zo het chroom wordt afgesloten van zuurstof uit de buitenlucht en ook van vocht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-07-2002 23:12 #61339 door
Beantwoord door in topic chroom
O nog even een voordeeltje van de Silver Chrome: het kost niet zoveel en je kan het gewoon bij een vestiging van Halfords kopen. Succes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.