montage trekhaak amazon combi

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2002 13:15 #56637 door
Trekhaakje gekocht. Dat 'n gedeelte van de trekhaak aan de steunen van de achterbumper gemonteerd wordt is mij wel duidelijk. Nu zitten er nog twee strippen op met acht gaten dacht ik. Moet ik nu gewoon door de bodemplaat boren en de trekhaak daar met bouten vast zetten of is het noodzakelijk om daar nog extra strippen ter versteviging te plaatsen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2002 23:07 #61415 door
Beantwoord door in topic montage trekhaak amazon combi
Bij de sedan wordt de beugel inderdaad aan de bodemplaat bevestigd tussen benzinetank en as'bult'. Aan de binnezijde zit ook een strip ter versteviging. Ik neem aan dat die bij de trekhaak (Brink) bijgeleverd was.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-07-2002 09:41 #61414 door
Beantwoord door in topic montage trekhaak amazon combi
Wiet, Je verhaal kwam mij zo bekend voor dat ik meteen even buiten ben gaan kijken naar de trekhaakbevestiging bij mijn combi. Ik heb zowel aan de binnen- als buitenzijde van de reservewielbak een strip met 8 boutgaten (kan er één meer of minder zijn). en dat is logisch ook, want een losse boutkop is gemakkelijk door plaatwerk heen te trekken (ook als er een onderlegring onder zit). Door de strip aan de binnezijde worden de krachten beter verdeeld.Succes met boren en bouten.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD