autolak kleurcode 97

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-08-2002 13:19 #56622 door
autolak kleurcode 97 is gemaakt door
Na ijverig mijn achterspatborden opnieuw gelast te hebben kom ik er als kersverse volvobezitter achter dat de kleur van mijn 144 (kleurcode 97) niet via de normale wegen te krijgen is. Moet ik nu mijn auto over laten spuiten of zijn er andere manieren om aan de juiste kleur te komen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-08-2002 14:42 #61471 door
Beantwoord door in topic autolak kleurcode 97
als je alleen bent wezen kijken bij Halfords oid, kan ik jouw vraag begrijpen. 'mijn' schilder in Nieuwegein, kan alle kleur(coderingen) in een door hem zelf te vullen e spuitbus leveren vanaf pakweg 1960, dus naar ik aanneem ook no.97 als dit een officiële kleur is. probeer het eens bij een leverancier van autolakken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-08-2002 14:47 #61470 door
Beantwoord door in topic autolak kleurcode 97
vervolg en ter geruststelling: diezelfde schilder, en naar ik aanneen met hem vele anderen, kan ook spuitbussen 'op kleur' maken aan de hand van een monster, (benzineklepje oid). duurt ongeveer een dag. geheel overspuiten dus gelukkig niet nodig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-08-2002 13:17 #61469 door
Beantwoord door in topic autolak kleurcode 97
Als echte zware Internetgebruiker bestel ik vaak artikelen via Internet. Ik heb gisteren mijn kleur van mijn Volvo P1800E (Steel Blue Metallic Clearcoat 102) bij www.paintscratch.com besteld. Ik weet niet of ze kleurcode 97 hebben aangezien ik niet het bouwjaar van jouw auto weet. Of alles goed is gegaan (aflevering en kleur) moet je me volgende week vragen (mailen kan).Overigens kost, inclusief verzendkosten, 100 ml Basecoat en 100 ml Clearcoat ongeveer $37.Groeten,Dave

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-08-2002 10:10 #61468 door
Beantwoord door in topic autolak kleurcode 97
Dank allen voor jullie tips. Paintscratch verkoopt ook kleurcode 97 nog steeds en na enig rondbellen heb ik inderdaad een bedrijf gevonden dat de kleur kan mengen, alleen heb ik dan een airbrush nodig. Bij deze: is er iemand in omgeving Almere met een airbrush?Jeroen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.