kofferrekje p1800?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-08-2002 03:22 #56598 door
kofferrekje p1800? is gemaakt door
Is er iemand die weet of er een kofferrek-systeem bestaat waarvoor je geen gaten hoeft te boren. Liefst iets met spanbanden oid. Of is dit weer slecht voor de lak? Ik overweeg bijna een tweede kofferdeksel, één met en een zonder gaten. Suggesties???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-08-2002 11:14 #61539 door
Beantwoord door in topic kofferrekje p1800?
Die bestaan zeker. Ik zou eens gaan kijken bij de dichtsbijzijnde 'British Classic Car'-boer. MG's en Triumph's zijn perfecte ondergronden voor zo'n rekje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-08-2002 09:42 #61538 door
Beantwoord door in topic kofferrekje p1800?
leuk om te lezen. wij hebben reeds 2 kofferdeksels, inderdaad eentje mét (rekje), en eentje zonder gaten. Begin overigens maar alvast te sparen voor een combi. vanaf pakweg een jaar of 10, passen de kinderen echt niet meer achterin in een 1800 (S): hoofdruimte te kort. Moet er een (1)kind worden weggebracht, dan is de 1800 trouwens veruit favoriet. zal het uiterlijk wel zijn. je hoeft 'haar' dus tzt niet weg te doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-08-2002 13:09 #61537 door
Beantwoord door in topic kofferrekje p1800?
Ik ben bij zo'n MG dealer geweest maar die zegt weer dat hij het ook niet precies weet of het zal passen. Hij wil 'm niet voor mij bestellen als hij niet zeker is van afname (redelijk begrijpelijk). Graag zou ik willen weten waar nou die rekjes te koop zijn die ik gezien heb.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-08-2002 13:10 #61536 door
Beantwoord door in topic kofferrekje p1800?
Ik ben bij zo'n MG dealer geweest maar die zegt weer dat hij het ook niet precies weet of het zal passen. Hij wil 'm niet voor mij bestellen als hij niet zeker is van afname (redelijk begrijpelijk). Graag zou ik willen weten waar nou die rekjes te koop zijn die ik gezien heb.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-08-2002 13:13 #61535 door
Beantwoord door in topic kofferrekje p1800?
Grappig dat ik niet de enige ben die op dat idee van die 2 deksels kwam. Voor "later" ben ik nu bezig een '69 Amazon op te knappen. Tegen die tijd mag de 1800 het wat rustiger aan gaan doen :-). Weg doen zou op dit moment niet eens in mij opkomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.