plaatdelen combi

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2002 14:50 #56597 door
plaatdelen combi is gemaakt door
Ik heb sinds kort de ultieme auto(voor mij) gekocht,een combi.Helaas heeft zij wat schoonheidsfoutjes. Het plaatwerk.Zijn er veteranen op dat gebied die mij kunnen vertellen of er nog specifieke delen te koop zijn, zoals 'n reservewielbak,en de houderswaar de bumper achterin wordt vast gezet(retainer no.662366),en de bodemplaat r.v.,etc.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2002 11:22 #61541 door
Beantwoord door in topic plaatdelen combi
Ik heb de houders voor de achterbumper zelf gemaakt. Door middel van een zetbank en puntlassen. Met een beetje geduld en oefenen op een stukje blik lukt dit goed. Blik laat zich makkelijk in model zetten. Bodemplaten voor b.v achter zijn nieuw te koop en met een reservewielbak bedoel je natuurlijk het deel wat bovenop de tank zit? Ik ben bang dat je dit deel of zelf moet maken of uit een sloper moet halen.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2002 21:27 #61540 door
Beantwoord door in topic plaatdelen combi
reservewielbak word moeilijk, dat moet je volgens mij van een sloper afhalen. de bumperophanging achter heb ik zelf gemaakt, die was bij mijn combi vrijwel totaal verdwenen, in ijzeroxide opgegaan dus, de meeste bodemplaten metname voor onder de voorstoelen, en de bakken heb ik bij nordiccar gekocht en de dwarsbalkjes heb ik zelf gezet ,maar die zijn ook tekoop evenals de bodembakken achter, verder is er volgens mij weinig in de handel, maar gelukkig rot de rest van de bodem meestal niet zo erg,echter is dit wel het geval, dan zal je het plaatmateriaal zelf moeten maken, ik maak dat meestal van 1,5 milimeter plaat, dat last lekker en je kan het toch nog redelijk vervormen, succes Arie vd Staay, heb je nog vragen stel ze gerust.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD