kindersloten op de achterdeur mogelijk ??

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-08-2002 23:45 #56596 door
hallo, weet er misschien iemand of er amazon's zijn, of zijn geweest met kindersloten op de achterportieren ??mijn zoontje heeft inmiddels in de gaten hoe de deur open moet, en ik moet er niet aan denken dat hij zijn kunnen vertoont onderweg hij zit wel veilig vast in z'n stoeltje, maar om als fietser een deur van een amazon tegen je knar krijgen lijkt me niet fijn.ook andere oplossingen welkom.volvogroet, gijs v. schoonhoven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-08-2002 12:53 #61547 door
volgens mij is de amazon 'af fabriek' nooit van kindersloten voorzien geweest. Het probleem is aardig op te lossen door de deurklink zolang te verwijderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-08-2002 20:37 #61546 door

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-08-2002 20:40 #61545 door
Gijs,op mijn Amazon heb ik verchroomde pinnetjes ipv de orginele zwarte pinnetjes met hoedje.De kleine kindervingertjes zijn niet sterk genoeg om deze omhoog te krijgen.Ik heb ook nog een tijdje een riempje om de hendel en de armleuning gehad.succes Ruud

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-08-2002 20:47 #61544 door
goed idee ruud, maar weet je ook nog waar je die verchroomde pinnetjes vandaan hebt, of moet ik gewoon wat opscharrelen ?bedankt alvast, gijs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-08-2002 21:01 #61543 door
Gijs, helaas... ze zaten al op mijn Amazon toen deze uit Californie kwam. Je kan natuurlijk ook de hoedjes van de orginele afhalen, maar wellicht hebben ze op de sloop (als je daar tegenwoordig nog mag komen..) passende van een of andere jap of zo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-08-2002 12:11 #61542 door
Ze zijn natuurlijk makkelijk zelf te maken. Een kunststofstaafje waar je onderin een gaatje boor door deze op de pen te draaien krijg je schroefdraad (erge grove draad zit op de pen)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.