verchromen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-08-2002 17:44 #56571 door
verchromen is gemaakt door
Heeft er iemand ervaring met het verchromen van bijvoorbeeld bumperdelen? En zo ja, indien het beviel, een adres waar dit mogelijk is?vriendelijke groeten,Bernard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-08-2002 19:32 #61646 door
Beantwoord door in topic verchromen
Geen ervaring, maar waarschijnlijk is nieuw kopen goedkoper, als je in Nederland al een adres kunt vinden waar ze nog herverchromen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-08-2002 19:42 #61645 door
Beantwoord door in topic verchromen
Bernard,Nieuwe bumper of opnieuw verchromen kost nagenoeg hetzelfde. Vaak verkopen ze een nieuwe bumper ook nog op inruilbasis. Vorige keer op de beurs stond er een bedrijf voor verchromen. Wellicht staan ze er over 2 weken weer...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-08-2002 21:21 #61644 door
Beantwoord door in topic verchromen
Hi,if you are interested in you can send your bumper parts to us for rechroming. Reasonable prices, better quality than new prooduced ones is possible. Depends on your material. Please leave your email adress

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-08-2002 07:36 #61643 door
Beantwoord door in topic verchromen
Indien je iets hoort houdt mij dan op de hoogte.Overigens loop ik al een tijdje met het idee rond mijn achterbumperdelen (1800) in Tjechie telaten verchromen (60% goedkoper en de milieu eisen maken het procede beter).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-08-2002 16:57 #61642 door
Beantwoord door in topic verchromen
Laat ons toch maar bezorgd zijn om het milieu... en ietsje meer betalen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-08-2002 14:21 #61641 door
Beantwoord door in topic verchromen
kwaliteit door de mileu eisen gaat achteruit (mag namenlijk dan geen koperonderlaag aangebracht worden)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-09-2002 10:50 #61640 door
Beantwoord door in topic verchromen
Wel ervaring met verchromen, Kwaliteit, indien het materiaal goed wordt aangeleverd is prima. Over kosten, kun je alleen discussieren als je weet wat je zelf er aan kan en wil doen. Heb je tijd en zijn de te verchromen delen in redelijke staat (weinig deuken e.d.) dan kun je het laten ontchromen, vervolgens moet je het zelf polijsten en dan laten verchromen. Zo verdien je veel, omdat het polijsten het werk duur maakt, maar dit is simpel werk. je moet alleen over een polijstborstel beschikken. Ik laat mijn chroom ontchromen bij een bedrijf net over de grens bij Winterswijk en verchromen bij fa. Jansen in Enschede. Een rit naar tjechie is duurder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.