ruiten,rubbers,strippen p1800s

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-09-2002 13:51 #56560 door
Ben bezig met opbouwen P1800S 67Er zijn wat problemen met de voor- en achterruitrubbers die momenteel door de verschillende leverancies worden aangeboden.Voor het plaatsen van de sierlijst is er een "Flapje" en een opstaand randje nodig waartussen de strip komt te liggen. Bij het voorruitrubber van de 1800S is het opstaande randje afwezig. Achterruitrubber idem. Ik heb dus maar een voorruitrubber van een 1800E gekocht. Misschien weet iemand hier iets meer over. Wat is het verschil tussen een 1800S en E qua raam en sponning want ik heb beide typen (gehad) maar weet van geen verschil ! Martens heeft kontakt gehad met de Leverancier in Zweden en die hebben toegegeven dat er een productie fout is.Bedankt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-09-2002 22:27 #61676 door
Beantwoord door in topic ruiten,rubbers,strippen p1800s
Er is geen verschil tussen de 1800 S en de E voor de ruitrubbers, het lipje ken ik niet...De sierlijst ligt in een gootje en kan hetbeste worden gemonteerd volgens de aloude veter methode (zie Haynes) voordat de ruit in de sponning gaat.Een beetje groene zeep in de sponning doet woderen en de procedure is een stuk eenvoudiger dan bv bij de amazone (veel strakker rubber) Na plaatsing afkitten eenvoudig met een spuit tussen de rubberrand.Succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.