sierstripklem

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-10-2002 21:57 #56417 door
sierstripklem is gemaakt door
Weet iemand een andere oplossing voor de orginele stalen veerklemmetjes waarmee je de sierstrip bevestigd. (zijn er kunstof klemmetjes of iets dergelijks) groetjes sietse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-10-2002 01:47 #62243 door
Beantwoord door in topic sierstripklem
bij mijn beste weten moet het mogelijk zijn om kunststof klemmetjes te gebruiken van een groot ander huis. VAG, Opel, Fiat, het fijne weet ik helaas niet, de plaatwerker die ze op mijn auto gemonteerd heeft, heeft inmiddels het tijdelijke met het eeuwige gewisseld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-10-2002 07:54 #62242 door
Beantwoord door in topic sierstripklem
Volgens mij heeft over de klemmetjes van de sierlijsten over de flanken van de Amazon heen een artikel in het VCM gestaan. Hierbij waren (als ik het goed heb) de klemmetjes vervangen door kunststof schroeven (diegene die voor het monteren van gele kentekenplaten worden gebruikt). Met een onderlegplaatje (aluminium of RVS) dat in de sierstrip past en het kopje van de schoref afgevijld zodat deze klem zit in de sierstrip en het moertje zonder meedraaien van de schroef te monteren is, was hiermee het probleem van roestende klemmetjes opgelost. Mijn persoonlijke ervaring is dat als je nieuwe klemmetjes monteert en deze voor en na monteren van de sierstrip goed inspuit met tectyl en met putty het gat in het plaatwerk aan de binnenzijde dichtmaakt, je problemen ook uit de wereld zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-10-2002 10:26 #62241 door
Beantwoord door in topic sierstripklem
Dat klopt, met behulp van de "nummerplaatschroeven" heb ik het ook gedaan. gaat prima. Het enige nadeel is dat de meest adressen de schroeven en bouten per doos verkopen (100 stuks). hiermee komt dit geintje als snel inde buurt van de 70 euro te komen! Vind ik een beetje te gek (bovendien, welke idioot zet nu 50 nummerplaten op zijn auto). Maar het werkt wel!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-10-2002 14:29 #62240 door
Beantwoord door in topic sierstripklem
een auto bedrijf met 50 klanten? die allemaal wegens de nieuwe kentekens vervangen moe(s)ten worden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.