chromen sier strips

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-10-2002 09:05 #56412 door
chromen sier strips is gemaakt door
Wie kan mij advies geven over het aanbrengen van mijn chromen sierstrips op mijn volvo Amazon?Ik zit in dubio of ik nu de strips met dubbelzijdig plakband zal aanbrengen of op een andere manier. Door het niet op de orginele manier te doen voorkom je het beschadigen van de lak t.p.v. de bevestigings gaten. Of bestaat er een andere goede manier?Ook zijn bij een deur, welke niet orgineel is, de bevestigings gaatjes op net een halve centimeter hoger aangebracht dan de overige gaten in de auto. Groet Robert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-10-2002 11:08 #62263 door
Beantwoord door in topic chromen sier strips
Robert, ik heb ze met afgeslepen kunststof nummerplaat schroeven vastgezet...Gebruik even de zoekfunctie op het forum dan vindt je volgens mij het hele verhaal...Overigens...plakband houd nooit...het zijn roestvrijstalen strips

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-10-2002 10:29 #62262 door
Beantwoord door in topic chromen sier strips
Bij mijn Volvo zaten er geen gaatjes voor de sierstrips Daarom heb ik de sierstrippen met dubbelzijdig plakband aangebracht. Inmiddels twee jaar geleden en nog steeds zitten ze vast! De auto wordt dagelijks in weer en wind gebruikt.Belangrijk is wel dat de strips niet krom zijn ofzo, want een beetje spanning erop en de strip wijkt er van af.Ron

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-11-2002 16:23 #62261 door
Beantwoord door in topic chromen sier strips
Dit onderwerp is hier inderdaad al eens behandeld. Maar toch even het volgende. Ik heb de vast gezet met kunststof klemmen van een oude versie van de mercedes E klasse. Je moet dan wel de gaatjes 1 mm opboren. Maar het roest niet meer en het ziet er prima uit. Ook als je de strips er een keer wil afhalen dan kan dat zonder rommel achter te laten op je auto.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.