nummers voorruit rubber

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-11-2002 10:53 #56363 door
nummers voorruit rubber is gemaakt door
Euh, rare vraag wellicht maar aangezien ik zowel het voorruitrubber als het achterruitrubber van mijn P122S 1966 moest vervangen heb ik op de beurs in Utrecht (september) bij de VOD-stand alvast een rubber gekocht. Maar aangezien er geen nummer op staat (wel origineel volvo overigens), kan ik nu dus niet weten of ik het rubber van de voorruit, dan wel die van de achterruit heb gekocht. Wie kan mij helpen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-11-2002 11:23 #62429 door
Beantwoord door in topic nummers voorruit rubber
Kun je dat niet aan de vorm zien? Volgens mij zijn die dingen niet genummerd!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-11-2002 18:16 #62428 door
Beantwoord door in topic nummers voorruit rubber
voorruitno is 673318, achterruitno is 671764Ik dacht dat het achterruitrubber ook langer/groter is.Originele rubbers hebben volgens mij het nummer erin, zoals alle originele volvo items.Ed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-11-2002 10:49 #62427 door
Beantwoord door in topic nummers voorruit rubber
Het voor- en achterruitrubber zijn niet gelijk wat betreft formaat. Maar als je moeite hebt om het verschil te zien, kijk dan naar de groeven waarin het sierwerk komt. Bij de achterruit zit de onderste sierstrip maar aan één kant in het rubber, de onderkant van die strip zit tegen het plaatwerk van de auto aan. Alle andere sierstrips zitten zodanig in het rubber dat je aan beide zijden van de strip een reepje rubber blijft zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-11-2002 13:22 #62426 door
Beantwoord door in topic nummers voorruit rubber
Het verschil is wel eenvoudig te zien: Het voorruitrubber kent geen scherpe hoeken. HEt achterruitrubber kent twee scharpe hoeken, die aan de bovenzijde van de ruit zitten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.