extra binnenschermen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-01-2003 14:10 #56221 door
extra binnenschermen is gemaakt door
In deze sneeuwperiode ben ik benieuwd hoe de lezers hun Volvo beschermen, helaas zijn onze wagens niet zo best en hebben veel zwakke plekken.bv de randen onder de voorschermen van de Amazon.Momenteel ben ik bezig plastic binnenschermen te plaatsen aan mijn Amazon afkomstig van een 140.Wie heeft er ervaring met deze of andere oplossingen, pasvorm moet worden aangepast,bv met een fohn.Wie heeft de oplossing ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-01-2003 00:39 #62864 door
Beantwoord door in topic extra binnenschermen
Ik heb bij de restauratie van mijn Amazon passende binnenschermen laten monteren, probleemloos volgens de plaatwerker.Hoe dat bevalt kan ik pas over een jaar of 20/30 zeggen, als het eerder is dan heeft het niet aan mijn verwachtingen voldaan.Tot volgend weekend, ijs en weder dienende,Siang

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-01-2003 11:19 #62863 door
Beantwoord door in topic extra binnenschermen
ik heb al zo'n jaar of 5, kant en klaar verkrijgbare, zelfs zweeds fabrikaat, aluminium binnenschermen in de voorschermen van zowel onze AMA, als in de P 1800 gemonteerd. lijkt prima te voldoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-01-2003 09:15 #62862 door
Beantwoord door in topic extra binnenschermen
Tja, ben toch wat verbaasd over de stelling dat onze wagens niet zo best zijn en veel zwakke plekken hebben.......toen ik vorig jaar aan de body-off restauratie van mijn 544 uit 1959 begon, dacht ik,....Nah, dat valt nog mee! Het beestje is toch ruim 40 jaar oud! Rij nu weer lekker door de pekel en ach, oude liefde roest niet en zweeds staal nog minder, gewoon goed schoonhouden, spuit 1 keer per week de gehele auto aan de onderkant schoon en hij staat binnen,...zal het nog wel een jaar of 40 doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-01-2003 21:19 #62861 door
Beantwoord door in topic extra binnenschermen
Ed, ik heb onder mijn 140 de binnenschermen zitten van een 240. Ik heb er een taartpunt uitgesneden zodat de pasvorm beter was. Tijdens het meten ook de schermen onder mijn amazon gestopt en ik denk dat ze zonder veel aanpassingen ook daar onder kunnen.In mijn 145 heb ik slechts 1 parkertje nodig om alles op zijn plaats te houden.groet Ruud

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-01-2003 12:16 #62860 door
Beantwoord door in topic extra binnenschermen
Huke Bassart uit regio zuid maakt zelf en verkoopt alu. schermen voor zowel voor als de achterwielkast. Passen heel makkelijk je hoeft niets pas te maken. Hij woont dacht ik in Veldhoven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.