reservewielbak sedan in combi???

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-01-2003 21:49 #56189 door
het reservewiel van een combi is (bij gasonderbouw ) erg aanwezig in het interieur, nu zat ik te denken om hem in een reservewielbak van een sedan te plaatsen, maar dan niet links , maar rechts achter (evt. minder diep ivm. uitlaat) zodat het res.wiel niet, of bijna niet boven het zijraam uitsteekt.is er iemand die dit al eens gedaan/gezien heeft, of andere tips?alvast bedankt,gijs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-01-2003 08:08 #62986 door
Beantwoord door in topic reservewielbak sedan in combi???
Gijs,Ik heb met hetzelfde idee gespeeld, echter na wat kijken en meten ben ik tot de conclusie gekomen dat dit niet echt vee zoden aan de dijk zet. Ten eerste mis je volgens mij de breedte en ten tweede kan de diepte van de bak ook maar zeer gering worden door de uitlaat (ik heb daar misschien nog wat minder plek door een sportuitlaat dan er standaard zit. En om nu al die moeite te doen om het wiel uiteindelijk 10 à 15 cm lager te krijgen..... Alles is natuurlijk mogelijk, maar het moet wel echt nut hebben. Volgens wij was de breedte echt probleem nr. 1.Desondanks succes, en ik ben benieuwd naar andere reacties.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-01-2003 21:36 #62985 door
Beantwoord door in topic reservewielbak sedan in combi???
zelf ben ik wel benieuwd of een evt 'noodwiel'zou passen van een 740 o.i.d. om de inderdaad het opzichtige reservewiel wat uit het zicht te krijgen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-01-2003 11:05 #62984 door
Beantwoord door in topic reservewielbak sedan in combi???
Ik ben absoluut niet gecharmeerd van zo'n thuiskomertje. Geef mij maar een volwaardig reservewiel (een beetje ruimteverslindend en opzichtig aanwezig, maar in ieder geval zonder beperkingen te gebruiken), want een lekke band krijg je altijd op een moment dat het geheel niet uitkomt (met name op vakantie) en dan wil ik rustig kunnen doorrijden tot een goed adres voor reparatie van de band. Wil je desondanks een thuiskomertje dan wordt het denk ik een probleem om een wiel met de juiste steekmaat (waar de wielmoeren zitten). Succes ermee

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.