afdichtdoppen kokerbalken

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-01-2003 17:57 #56152 door
afdichtdoppen kokerbalken is gemaakt door
Vraagje. Ik zoek mij rot naar de onderdeelnummers voor de afdichtdoppen (dekseltjes) voor de gaten in de kokerbalken van mijn amazon. In het werkplaatshandboek vind ik ze niet en bij het zoeken tussen de VOD onderdelen ook niet. Iemand een idee?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-01-2003 22:55 #63109 door
Beantwoord door in topic afdichtdoppen kokerbalken
De gaten in de kokerbalken en dorpels zijn afwateringsgaten. Lijkt me heel erg onverstandig om die af te dichten... Bij mij zijn ze allemaal open, en ik zorg ervoor dat ze ook niet geblokkeerd raken, anders rotten de balken in no-time weg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-02-2003 09:54 #63108 door
Beantwoord door in topic afdichtdoppen kokerbalken
Lennard, ik moest even glimlachen. Wellicht helpt het als ik erbij vermeld dat het om de afdichtdekseltje aan de binnenzijde van de balken gaat (waar de binnenmat tegenaan ligt)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-02-2003 16:49 #63107 door
Beantwoord door in topic afdichtdoppen kokerbalken
Aha, mijn fout. Afdichtdoppen zijn te koop in allerhanden maten via de reguliere handel, of wil je persé originele doppen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-02-2003 19:33 #63106 door
Beantwoord door in topic afdichtdoppen kokerbalken
Goed om te horen, ga ik gewoon met een oude dop naar de automaterialenzaak. Bedankt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-02-2003 10:45 #63105 door
Beantwoord door in topic afdichtdoppen kokerbalken
Beste Arno,Het is verstandiger om de afdichtdoppen aan de binnenkant van de dorpels er gewoon uit te laten, de dorpel kan op deze manier lekker ventileren en de mat zorgt er voor dat het gat uit het zicht is. Toen ik mijn amazone kocht in 1975 heb ik deze doppen er meteen uitgehaald, de dorpels zijn nu, na al die jaren, nog in zeer goede staat. Mijn advies is dus deze doppen te verwijderen.Vr. Gr. Kees Vos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-02-2003 12:07 #63104 door
Beantwoord door in topic afdichtdoppen kokerbalken
Ik heb via het VOD rubberdoppen gekocht, de originele plastik doppen zijn er niet meer.Met het idee van Kees heb ik een probleem want ik heb eerst een rubbermat liggen en deze houd het vocht tegen, zodat het vocht onder mijn matten komt. Daarom laat ik de doppen erin Kees

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-02-2003 18:56 #63103 door
Beantwoord door in topic afdichtdoppen kokerbalken
Rene,De optie/idee van Kees lijkt mij ook wel wat...en jouw benadering zou ik ook hebben aangedragen.Volledigheidshalve (om een keuzemogelijkheid te hebben) zou ik graag van je weten wat de typenummers van die VOD doppen zijn...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-02-2003 09:20 #63102 door
Beantwoord door in topic afdichtdoppen kokerbalken
artnr. 659430 prijs is te zien via VOD

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.