achterklep combi

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-02-2003 00:20 #56134 door
achterklep combi is gemaakt door
Hallo. Kan iemand mij vertellen waar de twee driehoekige stukjes metaal voor dienen die onderaan de bovenste achterklep van de Combi zitten. Er zitten twee grote gaten onder. Dit zouden afwateringsgaten kunnen zijn ware het niet dat ze door het materiaal onder de plaatjes perfect afgesloten worden. Verder heb ik zowieso geen afwateringsgaten gevonden in de achterklep. Niet echt gek dat ze zo roestgevoelig zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-02-2003 00:51 #63206 door
Beantwoord door in topic achterklep combi
Dat er geen afwatering in zit viel mij ook al op. Ik heb er aan gedacht om er een paar gaatjes in te boren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-02-2003 09:04 #63205 door
Beantwoord door in topic achterklep combi
achter het plaatje zit -af fabriek- een rubber, kennelijk om afstand te houden tov de onderklep.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-02-2003 19:48 #63204 door
Beantwoord door in topic achterklep combi
Om de metalen plaatjes behoord een rubber te zitten. Dit rubber komt op de onderstre klep terecht, rammelt het niet of zo.De rubbers zijn niet meer te koop, ik heb ze zelf gemaakt van Neopreen en dat werkt goed.De rubber drukken op de onderste klep, als alles dicht is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-02-2003 20:55 #63203 door
Beantwoord door in topic achterklep combi
OK, ik houd het op een 'anti-rammel-device'. Ik heb een aantal weken geleden gelezen hoe je het hebt gemaakt. Hoe dik is die neopreen vervanging ongeveer en moet het gat onder het rubber inderdaad afgesloten worden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.