stootlijst op scherm plaatsen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-03-2003 20:21 #56016 door
met het vervangen van een voorscherm van mijn amazon heb ik een leuke tip voor het monteren van de stootlijst. De gele plastic kentekenplaatboutjes passen heel goed in de binnenkant van de lijst, een dotje kit om ze op de plaats te houden. In de gaten van het scherm tectyldopjes drukken en aan de binnenkant afsnijden, de boutjes passen nu klemmend in de opengesneden tectyldopjes en geen metaalcontact meer! evt een plastic moertje erop voor de zekerheid.Het scherm zelf heb ik met zwarte ramenkit (geen ramenlijm!) gemonteerd, lekker soepel, blijft ook soepel na jaren en dicht mooi af. Het plaatsen van de alu binnenschermen was een operatie op zich. wie heeft andere tips?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-03-2003 21:59 #63660 door
Beantwoord door in topic stootlijst op scherm plaatsen
Hoi Marcel.Ik ben op het moment net aan het stoeien met een sierlijstje die op mijn Duett moet. Houdt kit zo'n sierlijst wel goed vast of heeft het boutje ook nog houvast in de rand van de sierlijst?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-04-2003 15:58 #63659 door
Beantwoord door in topic stootlijst op scherm plaatsen
Kijk eens op de site van regio oostvia de links, daar omschrijf ik hoe ik ze vast gezet heb, met messing boutjes en kunststof moeren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-04-2003 13:45 #63658 door
Beantwoord door in topic stootlijst op scherm plaatsen
Mooi, Rene, zo ga ik het ook doen. En ik zag nog meer tips. o.a. het bekleden van de panelen. Ook daar heb ik wat aan.Tack so mycket!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-04-2003 20:05 #63657 door
Beantwoord door in topic stootlijst op scherm plaatsen
inderdaad, de plastic boutjes haken bij mijn amazon achter de randjes, je moet ze dus via de zijkanten erin schuiven, succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.