rubbers voor schuifdak

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-05-2003 19:36 #55860 door
rubbers voor schuifdak is gemaakt door
Mijn Amazon uit 1965 had vroeger een schuifdak. De vorige eigenaar heeft deze dicht gekit en dat terwijl hij scheef zat. Weet iemand hoe ik aan nieuwe rubbers kan komen en hoe het schuifdak weer gangbaar te maken is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-05-2003 18:59 #64215 door
Beantwoord door in topic rubbers voor schuifdak
Ik heb even gezocht in eerdere vragen. Ik weet dus nog niet wat ik tegen zal komen als ik de kit eraf haal (gaat vast al niet gemakkelijk) en het schuifdak eruit haal :(Voordat ik op zoek kan gaan moet ik dus ook weten wat voor merk schuifdak het is. Waar herken ik de Hollandia/Coenen daken aan? (Amazon sedan 1965)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-09-2003 12:54 #64214 door
Beantwoord door in topic rubbers voor schuifdak
Een Hollandia dak bedien je met een aluminium handel die je naar beneden trekt. Vervolgens schuif je het dak naar achteren. Het heeft geleidingen aan weerszijden, Het loopt op messing rolletjes en heeft geleideblokjed van kunststof (die meestal verdwenen zijn). Een Coenen dak ken ik niet, dus ik weet niet wat er eventueel anders aan is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-09-2003 12:56 #64213 door
Beantwoord door in topic rubbers voor schuifdak
Voor rubbers: Webasto-Hollandia 023-5146666. Je moet vragen naar iemand die weet van klassieke Volvo's, via de geijkte route kreeg ik eerst 0 op request. Er is een website: www.webastohollandia.nl. Ik heb ongeveer 70 euro voor een totaal pakket rubberprofielen (incl. windscherm) betaald.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.