lekkage linker voor stijl

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-05-2003 19:28 #55828 door
lekkage linker voor stijl is gemaakt door
Hallo daar ben ik weer, het is dan zover, het gevreesde is bewaarheid. Ik heb lekkage linksvoor onder het dashboard en het lijkt uit de stijl/ ruit? te komen.Hoe los je zoiets op?Tips welkom

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-05-2003 19:56 #64343 door
Beantwoord door in topic lekkage linker voor stijl
Lekkende ruiten en klassiekers zijn voor heel erg veel merken en types bijna onlosmakelijk aan elkaar verbonden. Vroeg of laat gaan ze lekken. Het vervelende is dat dat niet de bedoeling is omdat je anders in no-time een rotte bodem hebt. En je wilt niet dat de naad in het plaatwerk net onder de voorruit (zichtbaar als je onder het dashboard gaat schijnen met een zaklamp) gaat roesten. Ik heb eens in een buyers guide van de Amazon gelezen dat, als je op zoek bent naar een exemplaar, je een auto met serieuze roest in die naad het beste kan kan mijden! Heel grote kans dat de lekkage het voorruitrubber is. Beste remedie: ruit eruit, controleren op roest, evt. bijwerken, nieuw rubber en ruitenkit aanschaffen en ruit terugplaatsen. Een ruit verwijderen en plaatsen is niet bijzonder moeilijk. Heel belangrijk is dat de ruit goed op zijn plek komt anders ben je niet van je lekkage af.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-05-2003 21:22 #64342 door
Beantwoord door in topic lekkage linker voor stijl
maar je wil dat ook niet voor niets doen, misschien goed om eerst maar een s te kijken onder het voorscherm. Met je hand bij de wielkast naar binnen en dan helemaal in de hoek bovenin even flink prikken. Zou me niks verbazen als daar een mooi gat zit. En dat is niet origneel! Het water loopt dan via de afwatering mooi de koker in je auto binnen. De remedie dan is voorscherm eraf en lassen maar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-05-2003 21:39 #64341 door
Beantwoord door in topic lekkage linker voor stijl
Ik had ook last van ernstige lekkage, alle rubbers vervangen, blijkt toch dat het afkitten van de voorruit aan beide kanten het probleem heeft opgelost. Voor E 4,50 een koker met rubberkit gekocht en in de spuit gezet. Een smeerboel op een beige Ama maar met geduld en toewijding ben ik van m'n lekkage af. Succes! Cees

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.