plaatwerker gezocht
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-06-2003 17:00 #55776
door
plaatwerker gezocht is gemaakt door
Wie weet een plaatwerker te vinden die voor een fatsoenlijke prijs een binnenscherm kan vervangen op korte termijn ( maand ) en onderstukje achterscherm. Omgeving is minder belangrijk, graag een beetje in het midden van Nederland, woonplaats is Papendrecht.Alvast bedankt voor nuttige tips.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-06-2003 18:30 #64558
door
Beantwoord door in topic plaatwerker gezocht
Ik kan je Autospeed aanbevelen in Uithoorn, adverteert ook in VCM, vragen naar Piet Lieberton.Mijn E is daar inmiddels 11 jar geleden gerestaureerd, qua plaatwerk.Hij heeft ruime ervaring met 1800, o.a. de enige cabrio (van Guus Benistant) gebouwd.Doe hem de groeten van mij
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-06-2003 12:50 #64557
door
Mijn schoonvader......heeft mijn PV op een hele nette manier body-off gerestaureert, zlef zijn P-1800 bezig momenteel, een Amazon en een 164 gedaan van mijn zwagers. Is een hele goede plaatwerker/lasser. Rekent 2 euro per uur. We zitten in Woerden. Bij interesse laat het maar even weten dan breng ik jullie in contact. Heeft het redelijk druk, ondanks zijn fut. Heeft voor de regio midden al eens een koffieklets gehouden met als thema roest en plaatwerk......
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-06-2003 12:54 #64556
door
Oh ja, kijk op: members.lycos.nl/MichielvD/V44-Midden/activiteiten.htm En klik op: avondje roest op 26 oktober, dat is em.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-06-2003 12:54 #64555
door
Ik weet niet wat ik heb maaaaaar: moet natuurlijk 20 Euro per uur zijn!!! VAndaar dat ie het druk heeft natuurlijk

- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-06-2003 16:42 #64554
door
In Oud Alblas (hoef je alleen de veerweg maar af
zit ook een hele goei mare die is komende maand zeker nog niet beschikbaar.Als je geduld hebt kan hij je vast wel helpen...

- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-06-2003 23:02 #64553
door
Ik kan je T.Voskuil in Veenendaal aanraden, telefoon 0138-519522, een prima vakman en leverd zeer goed werk.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2003 22:22 #64552
door
Eh ik zoek dus ook een plaatwerker/lasser en kom mij dit bericht uit juni herinneren. Zou een van jullie mij aan het adres kunnen helpen.met vr. gr.Willem Groeneveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-05-2004 21:27 #64551
door
Hallo Marcel, heb jij inmiddels voor mij ook een goed adres voor het doen van plaatwerk aan mijn Duett?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-06-2006 22:01 #64550
door
Hallo Dennis, ik weet niet of je dit bericht ziet via je mail, het is immers al een topic van 3 jaar oud, maar ik ben zelf ook op zoek naar een plaatwerker die voor schappelijke prijzen mooi werk afleverd, en in het midden van het land. <br><br>
Doet je schoonvader dit nog steeds? Ik heb net een Amazon gekocht, en ben pas net lid van de V44 club, en als hij een en ander voor me zou kunnen doen zou ik dat zeer waarderen (uiteraard gewoon tegen de genoemde prijs). Het gaat bij mij om een portier, een spatbord, het ribbeldeel, en misschien ook om delen onder de vooruit. Mijn auto ziet er verder nog erg goed uit, dus ik hoop zonder een complete restauratie te ondernemen deze delen los te kunnen behandelen. <br><br>
Kun je me een mailtje sturen, ook als je schoonvader niet meer werkt of om andere redenen geen interesse heeft, dan weet ik dat ik verder zal moeten zoeken..
<br><br>
Zelf woon ik in Utrecht, om de hoek dus, en mijn auto is gewoon rijdende dus ik kan gewoon wanneer het hem uitkomt langskomen, of eventueel zelfs mijn auto achterlaten.
<br><br>
Ik hoop snel van je te horen!
Groet,
Vincent - vincentkroese@yahoo.com
Doet je schoonvader dit nog steeds? Ik heb net een Amazon gekocht, en ben pas net lid van de V44 club, en als hij een en ander voor me zou kunnen doen zou ik dat zeer waarderen (uiteraard gewoon tegen de genoemde prijs). Het gaat bij mij om een portier, een spatbord, het ribbeldeel, en misschien ook om delen onder de vooruit. Mijn auto ziet er verder nog erg goed uit, dus ik hoop zonder een complete restauratie te ondernemen deze delen los te kunnen behandelen. <br><br>
Kun je me een mailtje sturen, ook als je schoonvader niet meer werkt of om andere redenen geen interesse heeft, dan weet ik dat ik verder zal moeten zoeken..
<br><br>
Zelf woon ik in Utrecht, om de hoek dus, en mijn auto is gewoon rijdende dus ik kan gewoon wanneer het hem uitkomt langskomen, of eventueel zelfs mijn auto achterlaten.
<br><br>
Ik hoop snel van je te horen!
Groet,
Vincent - vincentkroese@yahoo.com