skibox versus imperial

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2003 11:38 #55748 door
skibox versus imperial is gemaakt door
Hallo,Voor de vakantie zal toch ook het dak van onze Amazon station benut moeten worden.Maar welke dakdragers voor een skibox passen in de goot ? ( merk / type ?)Of anders waar vind ik een degelijke imperial, bij Heuts hebben ze er alleen een met hele kleine boutjes.Hoor graag even wat.groeten Bernard.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2003 22:21 #64653 door
Beantwoord door in topic skibox versus imperial
ik gebruik nu al 30 jaar dakdragers van het merk Thule. Indertijd met één of 2 surfplanken plankgas op de autobahn in m'n diensttijd ( ± 50.000 km met surfplank ) { met de Amazon uiteraard } , later met skibox op Saab & Volvo 900.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2003 23:02 #64652 door
Beernaard,Ook bij halfords verkopen ze nog steeds dakdragers voor auto's met een goot.Maar kijk ook eens bij een rommelmarkt of tweede hands zaak. Ik heb ooit bij de 'vuilstort' een set Thule dakdragers weggehaald. Let wel op: op mijn amazon passen geen dakdragers om de goten. Mijn deuren gaan dan niet meer open. Alles is nog orgineel (deuren en zo), maar helaas is er nog maar weinig ruimte (het lijkt wel een moderne jap...)Op mijn 145 passen deze beide sets echter perfect.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2003 11:45 #64651 door
Ik gebruik al jaren Thule dakdragers op mijn sedan, nu op mijn combi. Ik heb alleen de drager (buis) wat moeten verlegen (nieuwe gemaakt) De skibox blijft met 130 mooi zitten. Je moet alleen even oppassen waar je de beugels vast zet. Voor tussen de portieren en achter net na de portier.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD