verf gewoon bij halforts

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-08-2003 21:46 #55619 door
verf gewoon bij halforts is gemaakt door
Ik wilde vanuit mijn Friese zuinigheid even het volgende met jullie delen. <br>Ik heb veel Amazon-verhalen (it’s a jungle out there) gelezen over kleuren laten mengen, duur, lastig om aan te komen, via schadebedrijven... bladiediebla... Bladiediebla... Uit nieuwsgierigheid heb ik bij de Halforts in het dikke boek bij de spuitbussen geneusd om eerst Volvo en daarna mijn kleurtje 46 (robijnrood) op te zoeken, en laat nu het ongelofelijke ongelofelijk waar zijn! Nummer 46 werd eenvoudig omgetoverd naar nummer 6-0100 en die prijkte eenzaam in een schap om gekocht te worden. Dit heb ik gedaan en heb vanmiddag een stukje wat eerder zielig met lichtrood was bijgewerkt strak geschuurd en bijgespoten met 6-0100, de nevel weg gepolijst met het verbluffende eindresultaat dat er vrijwel geen kleurverschil zichtbaar is. Dus ook voor €10,95 kun al een graffiti-aanslag plegen op de door wind en weder gehavende delen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-08-2003 08:26 #65135 door
Beantwoord door in topic verf gewoon bij halforts
geldt dit ook voor kleurnummer 79 (ivoorwit)?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-08-2003 08:42 #65134 door
Beantwoord door in topic verf gewoon bij halforts
Dag Jasper,Heb je zelf een Halforts in de buurt? Dan kun je even gaan kijken. Ik kom er zelf best wel eens dus wil ik de volgende keer wel even voor je kijken, alleen weet ik niet wanneer dat zal zijn. Ik ben voorlopig wel aardig van 'van alles en nogwat' voorzien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-08-2003 11:48 #65133 door
Beantwoord door in topic verf gewoon bij halforts
MOTIP 46150 = Kleurcode 79 (ivoorwit)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-08-2003 12:52 #65132 door
Beantwoord door in topic verf gewoon bij halforts
Exact??? Of toch een miniem verschil...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-08-2003 16:33 #65131 door
Beantwoord door in topic verf gewoon bij halforts
Ik zie geen verschil...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-08-2003 21:51 #65130 door
Beantwoord door in topic verf gewoon bij halforts
Ik heb op de motip site gekeken en gezocht naar een opzoeklijst van kleurcodes (in mijn geval R80 volvo -> Motip), maarrrr kennelijk is een dergelijke zoekfunctie zelf niet zo makkelijk te vinden op die site. Weet iemand waar ik dit wel kan achterhalen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-08-2003 00:52 #65129 door
Beantwoord door in topic verf gewoon bij halforts
Mijn verschil is het verschil dat je ziet door de verweerde verf... De kleur is het zelfde als die op plekken waar geen zon is geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-08-2003 19:26 #65128 door
Beantwoord door in topic verf gewoon bij halforts
Ja hoor, heb hier nog een aangebroken bus staan. Komt niet van de halfords, maar van de Brezan.Marinus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-08-2003 11:30 #65127 door
Beantwoord door in topic verf gewoon bij halforts
Deze funcie hebben ze niet, je zal naar brezan of halforts moeten. Ik heb zelf een kleuren waaier van Motip erg handig.En idd de robijnrood kwam bij mij ook heel aardig uit. maar denk er wel om dat de kleuren kunnen afwijken zeker als de auto al eens is overgespoten.Het is echter wel belangrijk om eerst een goede onderlaag op te zetten, anders blijf je bij werken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.