hoes voor amazone

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-08-2003 11:00 #55599 door
hoes voor amazone is gemaakt door
Wij hebben sinds een jaar een amazone, hier en daar wat roest. Nu zag ik bij de Halfords mooie hoezen voor verschillende type auto's. Mijn vraag is of je een amazone vooral tijdens het najaar en de winter onder zo'n hoes kunt stallen of is het juist heel slecht? Zijn dit soort hoezen te koop voor dit soort auto's??groetgeorge

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-08-2003 17:44 #65212 door
Beantwoord door in topic hoes voor amazone
Omdat de auto buiten staat lijkt het me verstandig een hoes te nemen die wel damp doorlaat, maar water niet. Auto's die buiten staan in de herfst/winter worden nl. door en door vochtig, simpelweg door condensatie van de buitenlucht op de auto. Als de damp niet weg kan werkt een hoes averechts.<br>Ik neem aan dat een hoes die een beetje bij de lengte van de auto hoort wel zal passen.<br>De beste plaats voor stalling is een verwarmde garage waar de luchtvochtigheid niet te hoog, maar ook niet te laag wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-08-2003 21:15 #65211 door
Beantwoord door in topic hoes voor amazone
Vergeet ook niet voor een goede ventilatie te zorgen. Heel warm is ook niet goed als het ook te vochtig is. Het komt erop neer dat je probeert te voorkomen dat je auto vochtig wordt, en als de auto toch vochtig wordt moet het zo snel mogelijk kunnen drogen. Er zijn ook hoezen te koop voor in de garage met een ingebouwde ventilator om de auto te ventileren. Carcoon heet dat geloof ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-08-2003 21:43 #65210 door
Beantwoord door in topic hoes voor amazone
volgens mij zijn autohoesen ook in het VOD te koop voor 69 euro

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-08-2003 14:09 #65209 door
Beantwoord door in topic hoes voor amazone
Zet alleen je wagen nooit nat in een garage hij droogt dan niet. Buiten droogt hij ook door de wind. Nu roest hij verder dankzij de garage. Volgens mij is een carpoort het beste. Staat hij droog en uit de zon en de wind kan er toch omheen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.