deuronderdeel

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-08-2003 19:45 #55584 door
deuronderdeel is gemaakt door
hallo beste volvo'ers,Omdat ik niet thuis ben en dus niet in de onderdelencatalogus kan kijken een moeilijk vraag:Amazon P130, rechtervoordeur. Het 'clipje" wat de ruit (die naar beneden kan) vastmaakt aan het staaldraad. Het clipje valt precies in een uitsparing zodat de ruit niet kan bewegen. Heeft iemand het nummer van dit clipje voor me?Groeten Bart

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-08-2003 20:43 #65266 door
Beantwoord door in topic deuronderdeel
92590-9 volgens de V44 rom. Volgens prijslijst klem ruitventilatie voor E 1,46. Ik hoop dat dit hem is. Succes!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-08-2003 20:51 #65265 door
Beantwoord door in topic deuronderdeel
Ik ben er niet zeker van of het goed is, daarom eerst een beschrijving van wat ik in de tekening zie.<br>In de tekening zie je een naar beneden gedraaide ruit. Onderaan de ruit zit een strip over de rand van het glas. Aan die strip zit bijna in het midden van de ruit een stuk ijzer waar de staaldraad blijkbaar aan bevestigd is middels een buisje dat door een klemmetje op zijn plek gehouden wordt (waarschijnlijk het clipje dat je bedoelt). Die clip getekend wordt middels één boutje met "lock washer". In de tekening is dat onderdeel 91 en wordt benaamd als "cap". Het artikelnr. daarvan is 92590. Zoeken op onderdelen levert het volgende op: <br>92590 KLEM RUITVENTILATIE 1.46 <p>Hopelijk heb je hier wat aan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-08-2003 22:35 #65264 door
Beantwoord door in topic deuronderdeel
Ook nog even gekeken. Het klopt, drie maal is scheepsrecht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-08-2003 16:28 #65263 door
Beantwoord door in topic deuronderdeel
Top, hartelijk dank!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-09-2003 22:32 #65262 door
Beantwoord door in topic deuronderdeel
Bij de concurrent: www.gcp.se kun je snuffelen in het onderdelenboek. Handig als je wel je computer en telefoon bij hebt maar niet je onderdeelboek. klik op catalogue!groet Ruud

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.