straalbedrijf in zeeland

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-09-2003 21:16 #55563 door
straalbedrijf in zeeland is gemaakt door
Gezocht en Goed straalbedrijf in de buurt van Terneuzen waar ik De Amazone goed en meschien later ook nog kan laten na bewerken en spuiten. Groeten Peter Mahu

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-09-2003 23:03 #65352 door
Beantwoord door in topic straalbedrijf in zeeland
Ik heb mijn P1800 laten stralen bij de firma Smids in Roosendaal (constructie bedrijf). Dit is heel goed bevallen, men heeft echter alleen de binnenkant en de onderkant gestraald. Er is niets krom getrokken door dit stralen, echter als je de buitenkant wel laat stralen heb je kans dat je de gehele carroserie krom trekt. De buiten kant heb ik met een scotch borstel van 3M in een boormachine gedaan (ongeveer 1 dag werk), waardoor alleen de lak en plamuur lagen worden verwijdert en het plaatwerk niet beschadigd raakt. Kosten van het stralen waren ongeveer €140. Hetgeen ik niet duur vond, daar ik bij een normaal straalbedrijf (waar men ook zgn fijnstralen onder lage druk kan) geinformeerd heb en daar zouden de kosten ongeveer €400 zijn. Daar heb ik toen een achterklep laten stralen om te proberen, echter deze kon ik na afloop gelijk weggooien en op zoek gaan naar een andere. Met als gevolg dat ik tot mijn andere besluit gekomen ben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-09-2003 09:19 #65351 door
Beantwoord door in topic straalbedrijf in zeeland
Hoi Peter,Ik heb gereageerd op je oproep via de regio Z/W. Door een virus zijn alle gegevens vervallen ook die van jouw. Dus goed dat ik je oproep hier weer zie staan.Ten eerste voor een goed straal bedrijf kan ik je verwijzen naar Sint-Kruis. Op de weg naar Aardenburg zit een goed straalbedrijf. (de naam is me ontschoten) ongeveer een halve kilometer buiten de kern aan je linkerkant. Ten tweede waarom stralen ?. De losse onderdelen van mijn amazone heb ik chemisch laten ontroesten en cleanen. Ik moet zeggen dat ik hiermee goede ervaringen heb. Ziet er weer alsnieuw uit. Van andere Volvorijders heb ik dezelfde geluiden. Je kunt dit in België laten doen. Bij ECT in Lokeren. (Ontroesten, carrosserie bijwerken en nogmaals laten behandelen. Daarna meteen naar de spuiter voor een epoxy behandeling en je hebt een perfecte basis). Veel restauratie plezier. Groeten,Jurgen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.