bodem katterug bekleden?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-09-2003 20:08 #55551 door
bodem katterug bekleden? is gemaakt door
Ik wil de bodem van mijn katterug bekleden.Is dit verstandig? Zo ja, waarmee, en hoe staat het met de warmte die de uitlaat produceerd tegen de bodem?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-09-2003 08:45 #65395 door
Beantwoord door in topic bodem katterug bekleden?
Ik denk niet dat het veel verschilt met een amazon?Gaat het om de binnen of de buitenkant?De buitenkant goed in de verf zetten en nabehandelen met RX5 een doorzichtige rommel, hierdoor kant je zien waar de elende weer gaat beginnen en er snel bij zijn. Met bituum zie je het pas als er een plak afvalt en je door de bodem kijkt.Binnen ook goed in de verf zetten, antidenderplatten aanbrengen stevig ondertapijt (autokwaliteit) op de sloop vind je ook veel. rubbermatten erover en daar de matten op leggen scheelt enorm in geluid.Voor de alternatief matten zie ook eerdere berichten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-09-2003 13:43 #65394 door
Beantwoord door in topic bodem katterug bekleden?
Binnenzijde met antidreunplaat en ev. een isolerende laag welke geen vocht opneemt.Buitenzijde is een kwestie van smaak, of in de kleur laten of PVC. Met de moderen lakken is het niet meer noodzakelijk de onderzijde in de tectyl te zetten.Wel een laag die de steenslag opvangt, PVC wordt door veel merken voor dit doel gebruikt, is licht en makkelijk te verwerken.Voor de stralingswarmte is het verstandig een plaat tussen de 1e demper en de bodem te plaatsen.Deze zat al op de originele Volvo uitlaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-09-2003 19:54 #65393 door
Beantwoord door in topic bodem katterug bekleden?
Het gaat alleen om de binnenkant.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.